در مورد بازار امروز باید گفت که کار بازار آسان نیست اما از دیروز هم سخت تر نیست و خیلی راحت تر می توان بازار را نجات داد . همچنان امیدواری به حجم معاملات که از نکات مثبت بازار است و تاکید می شود که بازار می تواند امروز نیز با حفظ این حجم ها شرایط خوبی را دنبال کند . نکته مهم دیگر بازار دیروز افزایش خرید حقیقی ها بود .

برای امروز در کل انتظار داریم در کنار خرید های خوبی که از آن می شود فشار عرضه هم در تایم های مختلف بازار دیده شود اما امیدواریم بازار بتواند این فشار را به خوبی جذب و مدیریت کند و بتواند در نهایت امروز را مثبت تمام کند .

در کل به نظر امروز انگیزه بیشتری برای حضور در بازار دیده شود و در گیر شدن آنها در زمانی که بازار عرضه می شود بسیار پر کاربرد بوده و باعث جمع شدن نمادهای بزرگ و قوی و بنیادی بازار می شود .

برای بازار امروز احتمالاً صنایعی مانند بانک خودرو پالایشی برخی تک سهم ها و گروه ها شرایط خوبی را خواهیم داشت اما به نظر می رسد همچنان پایه‌های بازار بر مبنای چند سهم قرار گرفته که خساپا خودرو شستا شپنا از مهم ترین آنها هستند

نکته دیگر از امروز گزارش های ماهانه نیز با سرعت و تعداد بیشتری در بازار منتشر می‌شود که می تواند اثرات خوبی داشته باشد .

 

 

 

 

پایگاه اطلاعات رسانی رایگان دانش سرمایه آرکا 

آموزش جامعه بورس برای اطلاعات بیشتر کلید کنید

آخرین اخبار بازار سرمایه میتونید کلیک کنید و ببینید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *