بند اول: مخاطرات بازارهای مالی

توجه داشته باشید که فعالیت در بازارهای مالی و معامله‌گری شامل ریسک است و می‌تواند تمام یا بخشی از سرمایه شما را در معرض خطر قرار دهد. بنابراین، قبل از هرگونه اقدامی در این بازارها، لازم است اطلاعات کافی کسب کنید و با آگاهی و تسلط کامل وارد این عرصه شوید.

بند دوم: رضایت صاحبان اثر در دانش سرمایه آرکا

منابع آموزشی داخل سایت دانش سرمایه آرکا از سه طریق تامین می‌شود و هیچ آموزشی بدون اجازه صاحب اثر آن در سایت قرار نمی‌گیرد:

  • روش اول: منابع آموزشی با هزینه و حمایت مالی دانش سرمایه آرکا تولید و برای استفاده رایگان در سایت قرار می‌گیرند.
  • روش دوم: آموزش‌ها با رضایت خود صاحب اثر برای نشر رایگان و استفاده همگانی در سایت قرار می‌گیرند.
  • روش سوم: صاحب اثر برای معرفی خود اقدام به تهیه محتوای آموزشی برای دانش سرمایه آرکا می‌کند.

بند سوم: انتخاب مدرس

در انتخاب ویدئوی‌های ارسالی یا خریداری شده از مدرس‌ها، سعی ما همیشه بر این بوده است که کیفیت مطالب مناسب باشند تا کاربر بتواند مبحث را به‌صورت خودآموز یاد بگیرد. اما اگر کاربری بخواهد با مدرسی که در دانش سرمایه آرکا ویدئوی رایگان دارد، دوره آموزشی بگذراند یا پکیجی را از او بخرد، این انتخاب خود اوست. بنابراین، کاملاً دقت کنید که درج اسم یک مدرس در سایت دانش سرمایه آرکا، دال بر این نیست که این مدرس از هر جهت تایید شده است، بلکه صرفاً مطلبی که برای دانش سرمایه آرکا ارائه کرده است، ارزیابی و منتشر شده است.

بند چهارم: بازارهای جهانی

بر اساس اعلامیه سازمان بورس ایران، فعالیت در بازار فارکس در داخل ایران غیرقانونی است. بنابراین، توصیه می‌کنیم تا قانونمند شدن فعالیت در بازارهای جهانی، در بازارهای مالی داخلی (بورس تهران، آتی سکه و …) سرمایه‌گذاری و معامله‌گری نمایید.

بند پنجم: آگهی‌های تبلیغاتی

آگهی‌هایی که در دانش سرمایه آرکا تبلیغ می‌شوند، صرفاً تبلیغات هستند و دانش سرمایه آرکا هیچ مسئولیتی در محتوا و عملکرد شرکت یا شخص آگهی‌دهنده ندارد. با این حال، ما حساسیت زیادی روی آگهی‌ها داریم و هر تبلیغی را در سایت قرار نمی‌دهیم. همچنین، دقت کنید که انجام هرگونه تراکنش مالی با این شرکت‌ها، به عهده و به مسئولیت خود شما خواهد بود.

بند ششم: استفاده از نام دانش سرمایه آرکا

دانش سرمایه آرکا فقط در بستر وب به آدرس dsarka.com و تلگرام و اینستاگرام  به آدرس دانش سرمایه فعال است و هیچ رسانه دیگری با نام متفاوتی ندارد. بنابراین، مراقب افراد سودجویی باشید که از نام و برند دانش سرمایه آرکا استفاده می‌کنند.

بند هفتم: کلاس و پکیج‌های آموزشی

دانش سرمایه آرکا یک رسانه مستقل در زمینه تولید و انتشار محتوای آموزشی است که بستر انتشار آن سایت دانش سرمایه آرکا است. بنابراین، ما در هیچ جا اقدام به برگزاری کلاس یا دوره آموزشی نمی‌کنیم و اگر هم موردی باشد، حتما از طریق کانال تلگرامی یا سایت دانش سرمایه آرکا اطلاع‌رسانی خواهد شد.