دوره آموزش ارز دیجیتال

مجموعه ” دانش سرمایه آرکا “این بار ، با دوره آموزش ارز دیجیتال به هموار کردن مسیر موفقیت مخاطبان می پردازد

تا شهامتِ رها کردن چشم‌انداز ساحل را نداشته باشید هرگز نمی‌توانید از اقیانوس عبور کنید
دانش سرنایه
کریستوف کلمب
کاشف و ماجراجو

در دوره آموزشی ارز دیجیتال چه می آموزیم؟

بازار پر هیاهوی ارز دیجیتال، این نوع سرمایه را به همه مردم جهان شناسانده است به گونه ای که امروزه کمتر کسی یافت می شود که  نام ارز دیجیتال را نشنیده باشد.

شاید هم برخی بدانند که ارز دیجیتال، نوعی سرمایه دیجیتالی بر مبنای رمز نگاری است؛ در این میان برخی درباره بلاک چین، کریپتو کارنسی، ماینینگ و ارتباط آن ها با بازار ارز دیجیتال، اطلاعات مختصری دارند. اما آیا این اطلاعات کافی هستند؟ آیا می توان با اکتفا به این اطلاعات مختصر به بازار مذکور ورود کرد و از معاملات آن به سود رسید؟ برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که ورود به بازار ارز دیجیتال برای همه ممکن است. این بدان معناست که برای ورود و انجام معاملات نیاز به ارائه مدرک آموزشی یا گواهی پایان دوره که سواد شما درباره ارزهای دیجیتال را تایید کند ندارید اما برای پیشگیری از ضرر و زیان در این بازار و صد البته کسب سود که هدف اصلی همه معامله گران است، کسب سواد لازم و ضروری است. اما چگونه به سواد و آگاهی لازم دست پیدا کنیم؟

پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال، از مجموعه دانش سرمایه آرکا است. با مجموعه دانش سرمایه آرکا، علم جویان ساکن شیراز قادر اند به صورت حضوری و ساکنین سایر شهر ها و یا حتی کشور ها به صورت غیر حضوری از کلاس های این دوره بهره مند شوند. کادر مجرب این مجموعه علاوه بر ارائه جزوه آموزشی، زمان معینی را بعلاوه زمان کلاس، به پرسش و پاسخ در کلاس اختصاص می دهند و به تمرینات عملی برای بهبود عملکرد علم جویان می پردازند. لازم به ذکر است که تا یک ماه پس از اتمام دوره، این کادر تماما پشتیبانی افراد را عهده دار هستند. در نهایت علم جو پس از پایان دوره می تواند با اخذ گواهی پایان دوره از این مجموعه، به شروع فعالیت بپردازد. برای کسب اطلاع بیشتر از مفاهیم مورد بحث در این دوره، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

nakamoto

سر فصل های آموزشی دوره ارز دیجیتال"آرکا"

مفاهیم اولیه

ورود به دنیای ارز دیجیتال همانند سایر آموزش ها، نیازمند پیش نیاز هایی است که مجموعه دانش سرمایه آرکا با همکاری کادر مجرب خود، این پیش نیاز ها را تحت عنوان مفاهیم اولیه به علم جویان ارائه می دهد. علم جویان پس از طی کردن بخش مفاهیم اولیه، به اطلاعات کافی درباره

  •  

کیف پول ها

بازار ارز دیجیتال یک بازار غیر متمرکز است؛ این بدان معناست که هیچ نهاد، سازمان و یا ارگانی این بازار را کنترل نمی کند. در چنین بازار هایی برای پیشگیری از ضرر و زیان، لازم است هر کسی بانک خودش باشد و کیف پول ها، این امکان را برای کاربران فراهم می کنند. در این بخش از دوره آموزشی ارز دیجیتال که توسط مجموعه دانش سرمایه آرکا ارائه می شود، مباحثی از قبیل:

تریدینگ ویو

تریدینگ ویو، یک وبسایت معتبر است که با استفاده از آن می توان به اطلاعات مالی لازم دست یافت. کار با تریدینگ ویو نیازمند یادگیری مباحثی همچون:

با استفاده صحیح از وبسایت تریدینگ ویو در کنار تحلیل تکنیکال اصولی، می توان به سود در معاملات دست یافت. خبر خوب اینجاست که مجموعه دانش سرمایه آرکا، تحلیل تکنیکال را نیز به طور کامل و تخصصی در دوره های خود آموزش می دهد. برای اطلاع از مفاهیم مورد بحث در قسمت تحلیل تکنیکال، تا انتها با ما همراه باشید.

کار با صرافی ها

در تمامی معاملات بازار ارز دیجیتال، صرافی ها حضور دارند. گاهی خود صرافی ها طرف معامله شما هستند و گاهی خیر؛ اما در هر صورت شما برای تبدیل کردن ارز به ارز ملی یا سایر ارز ها، به صرافی ها مراجعه خواهید کرد. صرافی می تواند یک سایت، اپلیکیشن یا هر دوی آن ها باشد. چیزی که در این میان مهم است، نحوه کار با صرافی ها و نکات مرتبط است که دانش سرمایه آرکا، مجموعه آن را تحت عناوین:

استخراج و ماینینگ

از آغاز پیدایش کره زمین و آفرینش انسان ها، افراد به دنبال برطرف کردن نیاز های خود و دستیابی به عناصر لرزشمندی همچون طلا، نقره و مس دست به استخراج از معادن می زدند. با گذشت زمان انسان ها عناصر دیگری را کشف کردند و استخراج از معادن نه تنها به دلیل افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش تقاضای جهانی، در سراسر جهان گسترش یافت، بلکه با پیشرفت روز افزون علم به شیوه های دیگری مبدل شد. به گونه ای که امروزه برای استخراج برخی عناصر ارزشمند، نیازی به استخدام چند تن کارگر، به کارگیری ماشین آلات صنعتی و پیچیده و حفاری در دل سنگ ها نیست. از جمله این کالا های ارزشمند، ارز دیجیتال است که برای استخراج آن تنها کافی است با به کارگیری علم و دانش  مربوطه و حرکت ماوس بر صفحه سیستم، نسبت به استخراج اقدام کرد. همانطور که متوجه شدید اصلی ترین و مهم ترین شرط استخراج ارز های دیجیتال که امروزه ارزشمندی آن ها نزد ساکنین اقسا نقاط جهان ثابت شده است، علم و دانش مربوطه است و ما در دوره آموزش ارز دیجیتال که از مجموعه دانش سرمایه آرکا ارائه می شود، علم و دانش مربوطه را به شما ارائه می دهیم. به همین منظور یادگیری استخراج و ماینینگ که در مباحث:

تحلیل فاندامنتال ارز های دیجیتال

به طور کلی برای تحلیل بازارهای مدرن همچون ارز دیجیتال، دو نوع تحلیل پیش روی ماست که یکی تحلیل بنیادی یا فاندامنتال و دیگری تحلیل تکنیکال می باشد. به تحلیل تکنیکال در قسمت های بعدی خواهیم پرداخت اما تحلیل فاندامنتال چیست؟ از تحلیل فاندامنتال با عناوین Fundamental Analysis و یا به اختصار FA نیز یاد می شود. در تحلیل فاندامنتال به بررسی دقیق و مو به موی اطلاعاتی که در خصوص یک دارایی وجود دارد می پردازیم. از آنجا که بازار های مدرنی همجون ارز دیجیتال، مملو از نوسانات مختلف هستند، افراد برای سرمایه گذاری و کسب سود به مهارت های خاصی همچون تعیین استراتژی، توانایی انجام معاملات و از همه مهم تر، تحلیل بازار نیاز دارند تا بتوانند به واسطه آن ها ارزش گذاری دارایی ها را تعیین کنند و با معاملات به سود برسند. در تحلیل تکنیکال که یکی از دو روش تحلیل بازار است، به کمک نمودار ها و ابزار های ویژه، صرفا به بررسی قیمت و نوسانات آن می پردازیم اما در تحلیل فاندامنتال چه خواهیم کرد؟ دانش سرمایه آرکا در این قسمت از دوره آموزشی ارز دیجیتال به ارائه مباحث زیر خواهد پرداخت:

تحلیل تکنیکال در بارزار ارز دیجیتال

همانطور که در قسمت های قبل بیان شد، تحلیل تکنیکال برای پیش بینی بازار و کاهش احتمال وقوع زیان، در کنار تحلیل فاندامنتال مورد استفاده معامله گران قرار می گیرد. در تحلیل تکنیکال، صرفا قیمت، تاریخچه و نوسانات آن مورد توجه است و معامله گران سعی دارند با استفاده از ابزار ها و واسطه های خاصی ازجمله نمودارها، به پیش بینی صحیحی از نوسانات قیمت دست یابند. به عنوان یاد آوری لازم به ذکر است که با وجود تقاوتی که میان تحلیل تکنیکال و فاندامنتال وجود دارد، هر دوی آن ها برای تحلیل بازار های مدرن از جمله بازار پر نوسانی همچون ارز دیجیتال، به همراه هم ضروری هستند. در این راستا مجموعه دانش سرمایه آرکا می کوشد تا تحلیل تکنیکال را طی مباحث زیر، به صورت تخصصی و بهینه ارائه دهد.

ثبت نام در دوره ارز دیجیتال

شما برای داشتن این دوره آموزش ارز دیجیتال فقط باید اشتراک ماهانه تهیه کنید

کلام آخر

همانطور که گفته شد مجموعه دانش سرمایه آرکا، یکی از مجموعه های نام آشنا و البته مجرب در زمینه آموزش های مرتبط با بازار های مدرن است. کادر تخصصی این مجموعه پس از پرداختن به فارکس، بورس و مواردی از این قبیل، طی درخواست کاربران این بار دوره آموزشی ارز دیجیتال را ارائه می دهند. امکان شرکت در کلاس ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری، پشتیبانی قوی، جزوه تخصصی و تمرینات عملی، مدرک گواهی پایان دوره و برگزاری آزمون های آموزشی در طول دوره، از جمله مواردی هستند که نظر علم جویان را به این دوره جلب می کنند. شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص دوره های مذکور و نحوه برگزاری آن ها، از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت، با این مجموعه در تماس باشید. از همراهی شما سپاسگذاریم.مطالعه بیشتر

 

خانهمشاورهفروشگاهتماس با ما