حال که تئوری های روز مدیریتی را می دانید، می بایست رویکرد پژوهشی برای ترکیب و تعدیل این موضوعات را فرا بگیرید و بهترین دوره dba در ایران دقیقاً با همین هدف برگزار می شود. افرادی که فارغ التحصیل دوره ام بی ای هستند و به نوعی مهارت های مدیریتی را فراگرفته اند، می بایست به دنبال روشی برای کسب درجه بالاتر هوشمندی در دانش مدیریت کسب و کار خود باشند. بهترین دوره dba در ایران، اثر بخش ترین راه حل ها برای حل چالش های بازار کار داخلی را در اختیار افراد قرار می دهد. حال باید بدانید بهترین دوره dba چه ویژگی هایی دارد؟ رشته دی بی ای چقدر می تواند درآمدزا باشد؟ همینطور اعتبار مدرک دی بی ای چقدر است؟ هزینه بهترین دوره dba نیز در سال جدید چقدر اعلام شده است؟

بهترین دوره dba در ایران را هوشمندانه انتخاب کنید!

این روزها ساختار سازمان ها پیچیده تر از گذشته است. این یعنی تصمیم گیری برای آینده، دشوارتر از هر زمان دیگری خواهد بود. بنابراین باید در ابتدا باید بدانید که فاکتورهای انتخاب کلاس و دوره dba چیست؟ برای انتخاب بهترین دوره dba در ایران، در ابتدا می بایست محتوای دوره و یا طرح درس مشخص باشد. مهمترین تمرکز این دوره ها بر روی مسائل و چالش های روز مدیریت بنگاه ها است. اما این بار می بایست از زاویه علم روز، سیستم تحلیل و مدیریت را بررسی کرد. روش های کاربردی و عملی نیز از دیگر فاکتورهای یک دوره ی dba حرفه ای محسوب می شوند. اگر قصد دارید سیستم مدیریت موفق و بسیار تاثیرگذار در همه جوانب مالی، انسانی، سازمانی و … در کسب و کار خود داشته باشید، باید بتوانید در بهترین دوره دی بی ای شرکت نمایید.

لزوم شرکت در بهترین دوره dba در ایران

حال سوال اینجاست که با شرکت در بهترین دوره dba در ایران، چه آینده ای برای کسانی که دوره دی بی ای را گذرانده‌اند، خواهد بود؟

جذب کارفرمایان بالقوه: کسانی که وارد دوره دی بی ای می شوند، پیش از آن، در دوره مدیریتی به سطح حرفه ای رسیده اند. حال قصد دارند پیشرفت بیشتری نمایند و ترفیع بگیرند. بنابراین اگر در مسیر شغلی خود به دنبال روشی برای افزایش حقوق هستید، این دوره سبب می شود از سایر افراد متمایز باشید.

درآمدزایی بالا

در دوره دی بی ای به شما مهارت های لازم برای تصمیم گیری استراتژیک و تاثیرگذار در حوزه کاری مورد نظر داده می شود. شخصی که این دوره را پشت سر می گذارد و به نوعی مدرک دی بی ای دریافت می کند، به واسطه سطح دانش و روش های نوآورانه ای که در ذهن خود دارد، سود کلی سازمان را بیشتر کرده و به طبع این موضوع سبب درآمدزایی بالاتر برای او می شود.

توسعه مهارت رهبری

حقیقت این است که دی بی ای دوره ای برای آماده سازی شما به عنوان یک رهبر در امور مدیریتی است. این یعنی می توانید در سخت ترین لحظات بهترین تصمیمات را بگیرید. همه مدیران ارشد مالی و حتی کسانی که در سطح c هستند برای پیشبرد اهداف سازمان نیاز به دانشی فراتر از اطلاعات دانشگاهی دارند. آنها باید با تفکرات جهانی تجارت آشنا شوند. همینطور سطح سرمایه گذاری و برنامه ریزی دقیق را یاد بگیرند. در بهترین دوره دی بی ای که در مجموعه کاملاً تخصصی در اختیار شما قرار می گیرد، همه موارد یاد شده رعایت می شود.

 

این بار کارفرمایان خواستار وجود شما در شرکت خود هستند!

با شرکت در بهترین دوره dba در ایران، همه مهارت های لازم مدیریتی در اختیار شما قرار می گیرند. این یعنی دیگر نیاز نیست خودتان به دنبال شغل باشید. با گذراندن این دوره، کارفرمایان زیادی خواستار وجود شما در موسسه خود هستند. در واقع شما در بین ده ها پیشنهاد، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قرار گرفتن در مسیر کارآفرینی موفق سبب می شود تا بتوانید خودتان یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید. یعنی به عنوان یک کارآفرین فضای شغلی عالی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار فراهم سازید. این دوره به شما کمک می کند تا استراتژی های موفق را شناسایی کنید. همینطور جدیدترین نیاز روز جامعه را بررسی و برطرف نمایید.

 

 

مخاطبان دوره dba

در صورتی که به دنبال یادگیری شیوه های نوین مدیریتی، راهکارهای علمی جدید و سطح پژوهشی کاربردی هستید، شرکت در دوره dba دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برای شما یک برگ برنده محسوب می شود. همه مدیران ارشد سازمان ها، می توانند در این دوره شرکت نمایند. مدیران عامل و اجرایی شرکت ها که سابقه کاری 5 سال دارند، قطعاً در این دوره به سطح فکری بالایی می‌رسند. کسانی که فارغ التحصیل رشته mba هستند و یا دوره های ام بی ای را پشت سر گذاشته اند، کافیست با شرکت در کلاس های دی بی ای، سطح علمی خود را گسترش دهند. کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف هستند و یا کسب و کار نوپایی دارند نیز شرایط ورود به بهترین دوره دی بی ای با اساتید برتر را خواهند داشت.

در نهایت اگر به عنوان مشاور در حیطه مدیریت و کسب و کار فعالیت می کنید و یا علاقمند به کارهای اجرایی، آموزش، تحقیق و یا پژوهش هستید نیز می توانید به رشد خود کمک بیشتری نمایید.

 

محتوای دوره dba

کسانی که نمی دانند چرا باید دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران را برای شرکت در دوره دی بی ای انتخاب کنند دقت بیشتری به این قسمت داشته باشند. این دوره در طول یک سال، به مدت 350 ساعت آموزشی و در سه پودمان برگزار می شود.

پودمان اول: در این مرحله رفتار سازمانی و دانش و مهارت های نوین رهبری در کنار مدیریت سرمایه گذاری و بورس پوشش‌دهی می شوند. مدیریت منابع انسانی پیشرفته در کنار مدیریت استراتژیک از دروس مهم مربوط به پودمان اول دوره دی بی ای است. همینطور مدل های کسب و کار، بازاریابی پیشرفته و روش تحقیق برای مدیران نیز در نظر گرفته شده است.

پودمان دوم: در دومین پودمانی که در بهترین دوره dba در ایران برگزار می شود، مبانی و تحلیل صورت های مالی به صورت کامل پوشش داده می‌شود. به این ترتیب استراتژی‌های بازاریابی در کنار تحلیل اقتصاد بین الملل می‌تواند تصمیم‌گیری برای مدیران را آسانتر نماید. مدیریت تامین سرمایه از دیگر مواردی است که مربوط به همین دوره خواهد بود.

پودمان سوم: در سومین برنامه‌ای که برای متقاضیان در نظر گرفته شده است، مدیریت ریسک شرکت‌ها، مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالا و خدمات و همینطور تحلیل رفتار مصرف کننده بررسی می‌شود. در این دوره شما آینده‌پژوهی را یاد می گیرید. خلاقیت، نوآوری و همینطور اصول کارآفرینی مربوط به طرح دروس این پودمان است.

نحوه انتخاب اساتید دوره

بهترین دوره دی بی ای با جمعی از اساتید برتر برای شما در نظر گرفته شده است. اساتیدی که سالها در راستای مدیریتی فعالیت کرده اند و رزومه کاری و تحصیلی آنها نشان از کیفیت کلاس های آموزشی شان خواهد بود. در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، اساتیدی که توانسته اند دوره های ام بی ای را به شکل کاملاً حرفه ای پشت سر بگذارند، برای آموزش دی بی ای انتخاب شده اند. اساتیدی که ضمن ارائه دروس به صورت تئوری، جدیدترین متدهای پژوهشی را در اختیار شما قرار می دهند. شاید اگر خودتان به تنهایی بخواهید هر روش را آزمون و خطا کنید، تا به بهترین گزینه برسید، باید سالها زمان بگذارید. اما در کلاس dba دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران همه روش ها آنالیز شده و بهترین ها در اختیار شما قرار می گیرند.

اساتید بهترین دوره dba را بشناسیم

  • دکتر رضا تهرانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، به عنوان یکی از اساتید برتر در بهترین دوره dba در ایران فعالیت می کند.
  • دکتر سعید شهبازمرادی با سابقه 14 سال تدریس مستمر دوره های مدیریتی نیز در این مجموعه حضور به عمل آورده است.
  • دکتر آراسب احمدیان به واسطه کشف شیوه های نوین مدیریتی خود توانسته در بین بسیاری از دانشجویان و مدیران برتر شناخته شود.
  • دکتر علی صادقین با طرح دروسی در حوزه اقتصاد بین الملل توانسته بهترین شیوه مدیریت مالی را در سطح بین الملل را تنظیم نماید.
  • دکتر سعید خزایی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه و دارای سه مدرک دکترای ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ از ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺩﻛﺘﺮاﻱ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻧﮕﺎﺭﻱ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩی از ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ سوربون و ﺩﻛﺘﺮای ﺯﺑﺎﻥ ﻭ ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﻴﻜﺎﺭﺩی هستند.
  • همچنین دکتر داریوش روزبهانه مدرس درس مدیریت تامین سرمایه و تفکر استراتژیک از اساتید این دوره می‌باشند.

 

دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، یعنی یک تیر و چند نشان!

 

کسانی که به دنبال بهترین دوره dba در ایران هستند، می بایست محیطی را انتخاب نمایند تا علاوه بر سطح آموزش حرفه ای، شرایط یادگیری به صورت عملی و پروژه محور نیز فراهم باشد. از سوی دیگر دوره‌های آموزشی که در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود در سایتfmut.ir به صورت مفصل توضیح داده شده است. یعنی پروسه ثبت نام و شرکت در این کلاس ها کاملاً شفاف سازی شده و شما می توانید طبق زمانی که خودتان راحت تر هستید، در کلاس‌ها شرکت کنید. دوره‌های دی بی ای، به صورت یک روز در هفته و به مدت یکسال برگزار می‌شوند که شما می‌توانید روز مورد نظر خود را با توجه به برنامه زمانی‌تان، از بین روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه انتخاب نمایید.

هزینه دوره دی بی ای به صورتی در نظر گرفته شده است تا اشخاص بیشتری بتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. طرح درس هر استاد و محتوای آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت اگر سوال یا ابهامی وجود دارد، می توانید با شماره 0218833317 ارتباط بگیرید. نوع مهارت آموزشی در دوره دی بی ای به مراتب غنی تر از ام بی ای است. این یعنی شما می توانید به راحتی سطح کسب و کار یک سازمان را در سریع‌ترین زمان ممکن به رشد برسانید و موفق شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *