چشم انداز بازار امروز سه شنبه 7 اردیبهشت ،امروز بازار را در حالی آغاز می کنیم که به نظر دو موج گزارش های ماهانه و شرایط بازارهای جهانی می تواند کمک کند تا بخشی از بازار به واسطه ارزندگی که دارند پر حجم تر و بیشتر مورد معامله قرار گیرند . شرایطی که فضای خوبی را در صنایعی مانند فولاد پتروشیمی معادن، فلزات و سنگ آهنی ها بوجود آمده است .

اما از طرفی امروز به نظر بازار دچار یک تناقض و یک شک مزمن می باشد .  شکی که بسیاری به روند دارند و معتقدند تقریباً در هر هفته یکی دو روز برخی سهام ها فرصت خروج می دهند و دوباره وضعیت به حالت قبل باز می گردد از همین رو این تردید در روند بازار احتمالا فشار فروش را همچنان بالای سر بازار نگه می دارد .
از طرفی نگاه ها به قیمت ارز تیز تر شده است و ابهامات زیادی را پیش روی بازار قرار داده است .
و مورد بعد در مورد تزریق نقدینگی است . به نظر برای بازار این مهم ترین فاکتور است و اگر تزریق پول به شکل جدی تری به بازار صورت گیرد می توان فضای بهتری را نیز شاهد بود . احتمالاً این تزریق نقدینگی هفته بعد شکل و شمایل بهتری به خود بگیرد .
به نظر امروز بازار شروع بهتری داشته باشد و حمایت ها تا میانه بازار ادامه داشته باشد اما از میانه بازار فشار عرضه بالا خواهد رفت و اینجاست که جدال خریدار و فروشنده بسیار مهم می شود و تکلیف بازار را مشخص کند .  آرکا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *