چشم انداز بازار امروز دوشنبه 6 اردیبهشت

با توجه به خروج نقدینگی از بازار به خصوص از سوی حقیقی ها نمی توان انتظار زیادی از بازار داشت . با توجه به ادامه بی اعتمادی ها نسبت به بازار و شرایط مبهم سیاسی پیش رو ، سرمایه گذاران ترجیح می دهند فعلا در این بازار وارد نشوند و منتظر شوند تا تکلیف بسیاری از مسائل مشخص شود . به همین دلیل خریدار قوی در بازار وجود نداشته و همین عامل باعث افزایش قدرت فروشندگان می شود .
شاید خیلی ها انتقاد کنند که محدودیت دامنه نوسان باعث این فشار فروش شده و ما هم البته به این مورد معتقدیم و در گزارش ها قبل بار ها به آن پرداخته ایم که این قانون باعث افت شدید نقد شوندگی  و کاهش اعتماد مردم به این بازار می شود اما از طرفی بازار در حال حاضر احتیاج به زمان دارد تا ابهامات پیش روی آن برداشته شود و سرمایه گذاران بزرگ بتوانند با شرایط شفاف تری اقدام به خرید کنند . در کل این محدودیت دامنه نوسان به عنوان یک سرعت گیر جلوی کاهش قیمت ها و افت شاخص ها عمل می کند اما در کل با بازار دستوری کاملا مخالفیم و به نظر سازمان یک تصمیم ضعیف در یک شرایط سخت گرفت .
در حال حاضر با توجه به خروج نقدینگی توصیه ای برای ورود به بازار نمی شود هر چند شاهدیم اخبار شرکت ها و گزارش ها حکایت از شرایط خوب شرکت ها می دهند . اما درصورتی که کسی در بازار هنوز مانده است توصیه می شود با توجه به نزدیک شدن به فصل مجامع ، سرمایه ها خود را به سمت شرکت هایی ببرند که شانس بیشتری برای  سودسازی دارند و بتوانند سود بهتری را در مجامع تقسیم کنند .
در حال حاضرر برای بازار امروز توقع خاصی نداریم و به نظر مانند روز های قبل در چند نماد شاهد حمایت هایی باشیم اما در کل بازار  اتفاقی که بخواهد جو را تغییر بدهد دیده نمی شود .  دانش سرمایه آرکا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *