ارز دیجیتال

سایت های جذاب و پرکاربرد ارز دیجیتال

coinmarketcap

اطلاعات کاملی درباره هر رمز ارزها مثل حجم معاملات روزانه ، اطلاعات داده های تاریخی ، کیف پول های آن رمز ارز ، صرافی هایی که رمز ارز مورد نظر را لیست کرده اند و بسیاری اطاعات دیگر ارائه می دهد.

دانش سرمایه آرکا

به کمک این سایت میتوانید white paper و Light paper  هر پروژه را بررسی کنید و از فناوری به کار رفته و اهداف آن رمز ارز ( ارز دیجیتال ) مطلع شوید.

دانش سرمایه آرکا

در این سایت رمز ارز هایی که از بین رفته اند و ارزش خریدن ندارند را معرفی می کند

در این سایت اطلاعات کاملی ، از هدف پروژه گرفته تا اطلاعات قیمتی ، تیم توسعه دهنده ، تکنولوژی به کار گرفته شده در شبکه و … را در اختیارتان میگذارد.

به کمک این سایت متوجه می شوید ، که آیا رمز ارز ( ارز دیجیتال) موردنظرتان قابلیت استیک کردن را دارد یا نه و در صورت استیک کردنش چقدر پاداش می گیرید .

همچنین از تعداد توکن های استیک شده هر ارز با خبر می شوید.

lunarcrush

به کمک این سایت می توانید جایگاه ارز مورد نظر در شبکه های اجتماعی را بدانید. این سایت شاخص های مهمی مثل Alt Rank و Galaxy score  هر رمز ارز را در اختیارتان می گذارد.

ارکا

با این سایت از اخرین اخبار رمز ارز ها مطلع شوید

 با این سایت از اخرین اخبار رمز ارز های مطلع شود

ارکا

این سایت در واقع لینکی بر سایت گیت هاب است . به کمک این سایت می توانید ببینید که تیم هر رمز ارزی در چه زمان هایی کدهای پروژه را آپدیت کرده است . به این ترتیب متوجه می شوید که تیم توسعه دهنده آن رمز ارز تا چه حد پیگیر و فعال هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *