همچنان سیگنال خرید است

در صورت شکست خط روند خرید انجام می دهم

 

 

باید واکنش به این محدوده را دید

زعفران بهمن در تایم 15دقیقه طبق تحلیل قبلی از خط روند صعودی با رشد قیمت مواجه شد و تا سقف 46800 رشد نمود.قیمت حمایت 45 را از ذست داده و دوباره این سطح می تواند مقاومت باشد.
اولین حمایت محدوده خط روند در حوالی 44000 تا 44400 و اولین مقاومت محدوده 45000 که در صورتی که بتواند آن را بشکند باز هم می تواند تا سقف 46800 برود.

روز گذشته روز خوبی نبود و بازار با این که شروع خوب و مثبتی داشت اما نتوانست تا آخر به خوبی ادامه دهد و در انتهای بازار منفی شد .
البته نکته مثبت دیروز این بود که حجم ها کمی افزایش یافته بود و کمی هم امیدواری به بازار تزریق شد که ناشی از توجه بازار به دو گروه بانک و خودرو بوده است . البته این دو گروه نیز ناشی از جو مثبت و گمانه زنی توافق بوده که در بازار بهتر بودند . ولی در شرایط فعلی کمی بازار نگران افت دلار است و شاید هم امروز به این موضوع واکنش نشان دهد ولی به طور کلی دلار نیما برای بازار مهم تر بوده و اهمیت خاص تری دارد .
شاید امروز یک شکاف نسبی را در بین سهم ها داشته باشیم آنها که از توافق سود می برند و تاکید میکنیم همه از توافق سود می برند ولی برخی جنبه روانی موضوع دارند که مثلا گروه خودرو ، بانک ، حمل و نقل ، بانک بیمه می توانند جز این دسته باشند .
اما صادراتی ها و کامودیتی ها ممکن است با فشار فروش بیشتری همراه شوند .
به نظر امروز بازار کمی پر عرضه تر دنبال شود ولی شدت منفی او بعید است مثل هفته قبل باشد و احساس میکنیم حضور پول ها در بازار می تواند اندکی بهتر شود .

دانش سرمایه ارکا به صورت همه روزه برای همراهان خود سهام ها و اخبار های بازار سرمایه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

منبع: سازمان بورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *