بنظر می رسد اصلاح با یک سه موجی abc به پایان رسیده است نماد را واچ لیست داشته باشید ، در صورت شکست ضلع بالایی الگو با حجم معاملات مناسب ، ورود با حد ضرر 1100 و حد سود های 1480 و 1700 قابل بررسی می باشد . در صورت از دست رفتن کف سناریو باطل می شود .

قیمت در محدوده کف قبلی حمایت شده است ، واگرایی مثبت نیز مشهود است ، در این محدوده می توان به دنبال تریگر مناسب ورود با در نظر گرفتن حجم معاملات بود . حد ضرر محدوده 750

حد سود 1100 حد سود دوم 1400 – درصورت ورود سیو سود پله ای مد نظر باشد .

 

دیروز بازار سرمایه شرایط سختی داشت و چیزی جز افت نصیب سهامداران نشد . افت بازار دیروز ابتدا کم دامنه و کم رمق بود اما هرچه پیش رفت شدت و فشار آن بیشتر شده و در نهایت بازار به سمت منفی ها رفت .

این روز ها چند موضوع ذهن بازار را درگیر کرده است و همین باعث بروز منفی های بیشتر در بازار می شود . اولین و مهمترین آن شاید افزایش دوباره فروش اوراق و افزایش نرخ سود بوده که چشم انداز نگران کننده ای را برای فعالان بازار رقم زده است .
دومین عامل افت نرخ ارز بود که از حوالی ۲۸۷۰۰ تا ۲۸ هزار تومان کاهش پیدا کرد . البته چشم بازار به دلار نیما است که آنجا هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است .
ولی در مجموع بازار شرایط خوبی را ندارد و به نظر امروز نیز این وضعیت را داریم حتی ممکن است شدت بازار امروز و شتاب عرضه ها بیشتر هم شود .
به بازار امروز خیلی امید نداریم ولی فکر می کنیم بازار در هر صورت شروع سختی خواهد داشت اما امیدواریم در منفی ها حمایت های دستوری بیشتری را شاهد باشیم . البته وضعیت قیمت دلار در نیمه دوم بازار نیز بسیار مهم خواهد بود .

زعفران دی در تایم یک ساعته پس از شکست قله و سقف کانال ناتوان در رسیدن به اهداف بعدی بود و تشکیل پیوت و واگرایی منفی در سقف داد و هشدار افت.
نواحی حمایتی آن محدوده 33000 که خط روند صعودیست و سپس 31000 که کف کانال و حمایت استاتیک قیمت است.
در صورت شکست 33000 که محتمل به نظر می رسد می توان با هدف 31000 وارد فروش باز شد.

 

خط روند جلو افت را گرفت!

شاخص چیرگی تتر در آستانه برخورد به خط روند نزولی است که یعنی در اواخر افت هستیم

 

 

 

 

 

باید دید با محدوده 60000 چگونه برخورد میکند

 

در صورت شکست تا کف چنگال افت داریم

خرینگ

حد ضرر 2700
حد سود 4200

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *