در مورد بازار با توجه به اتفاقات روز شنبه نباید انتظار زیادی از امروز داشت . در روز شنبه با آن همه اتفاقات خوب بازار هیچ واکنشی نشان نداد و از طرفی از شنبه تا امروز اتفاق مثبت و خارق‌العاده‌ای رخ نداده که بخواهد بازار را دگرگون سازد . شاید کمی رشد نرخ ارز بتواند وضعیت را بهترکند اما نمی‌توان خیلی به این مسائل نیز دلخوش بود و احتمالا امروز نیز بازار منفی پیش رفته و منفی تمام می‌کند فقط امیدواریم شدت منفی بازار امروز از روز شنبه کمتر باشد .

درکل همچنان دو صنعت بانک و پالایشی با چالش های متعددی مواجه اند و نکته مهم بازار این است که احتمال توقف هر دو گروه در بازار زیاد است به خصوص در گروه پالایش و همچنین نماد بانک ملت .

برای امروز به نظر همچنان گروه فولاد سنگ آهن برخی پتروشیمی‌ها و تک سهم ها می توانند توجهات بیشتری از خریداران به خود جلب کنند و احتمالا اگر قرار به حمایت باشد می تواند از این گروه ها شروع شود . در کل انتظار داریم امروز حمایت هایی برای کنترل نه برگشت در بازار صورت بگیرد .

زعفران دی در تایم 15دقیقه موفق به عبور از قله مهمی در محدوده 24400 شد مقاومت های پیش رو محدوده حال حاضر آن به قیمت 25070 و 25900 و در نهایت هدف اصلی این جنبش و مقاومت بسیار مهم همپوشانی فیبوناچی اکستنشن و پروجکشن در نواحی قیمتی 26580 تا 26870 ضمن اینکه با شکست هر مقاومت آن مقاومت به حمایت تبدیل می شود.

 

 

شاخص و تشکیل شدن الگو مثلن متقارن نزولی

 

در صورت از دست دادن 1380 تا 1300 افت خواهیم داشت

 

 

 

 

GRT

 

در صورت شکست خط روند RSI و محدوده مقاومتی می توان خرید گرفت

حد سود1.4

الگو مثلث صعودی در DOGE شکل گرفته است تاییدی دیگر برای رشد

 

 

 

ارزش بازار کل آلت ها

باید دید که آیا توان عبور از سقف قبلی را داریم یا خیر

در صورت شکست این محدوده وارد آلت سیزن می شویم

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *