فولاد مبارکه در تایم روزانه پس از اصلاح روی حمایت خوبی قرار گرفته و انتظار این است در ناحیه آبی رنگ تصویر با افزایش تقاضا روبرو شود و 1480 و 1680 را نشانه رود

البته این به سبب بزرگی ارام حرکت میکند و مناسب برای بلندمدتی هاست

حد ضرر سهم زیر1050

 

چکاوه در تایم روزانه پس از شکست مقاومت 1460 و رسیدن به مقاومت 1720 به مقاومت شکسته شده پولبک زد و با افزایش تقاضا مواجه شد.

اهداف پیش رو 1720 و 1920 حد ضرر زیر 1400

نکته: پی بر ای بالا ریسک سهم را افزایش می دهد

کپارس در تایم روزانه در حال تثبیت بالای مقاومت 13800 هست تا هدف محدوده 17000 را نشانه رود.

حد ضرر سهم زیر 13200

 

 قیمت روی یک محدوده حمایتی قرار دارد ، در صورت افزایش تقاضا و پایان اصلاح میتواند تا اهداف 900 و 1000 رشد نماید . سطوح در تصویر مشخص شده است.

زعفران آبان در تایم 15دقیقه ناتوان در تثبیت بالای مقاومت 16290 بود و وارد افت شد تا خط روند صعودی قیمت و rsi که حمایت مهمی هستند.

خط روند صعودی rsi با چندین برخورد بسیار معتبر است هرچند واگرایی منفی هم دیده می شود و با شکست خط روند این واگرایی معتبر می شود.

در صورت شکست آن می توان وارد فروش شد اما در صورت رویت هشدارهای رشد می توان وارد خرید شد

هشدار :

شکست خط روند می تواند به معنی خوردن حد ضرر و خروج از سهم باشد ،پر ریسک ها می توانند در صورت مشاهده تقاضای مناسب روی این سطح با حد ضرر شکست ان ورود نمایند . حد سود محدوده 1520 -1700

 

صندوق طلا تحویل مهر در تایم یک ساعته خود را به محدوده مقاومتی 8540 تا 8650 رسانده باید دید این ناحیه را به بالا می شکند برای گرفتن خرید یا هشدار ریزش می دهد برای گرفتن فروش

با توحه به روند نزولی و تا زمانی که این مقاومت بالا شکسته نشده این برگشت صرفا می تواند پولبک و ادامه ریزش باشد

دیگر اهداف در تصویر

قیمت تا محدوده خط مورب کف افت کرده است ، خرید در این محدوده با حد سود اول محدوده 460 و شکست خط حمایتی قابل بررسی می باشد .

نقره مهر در تایم 30دقیقه پس از رسیدن به هدف 21560 همچنان روی این سطح حمایتی در حال رنج زدن است.

فروش با شکست این سطح و هدف 21200

خرید با شکست 21900 با هدف 22300

 

سلام دوستان سهم خزامیا با حمایت ابر کومو مواجه شده و الگوی ستاره صبحگاهی رو برای ما ایجاد کرده

با حد ضرر 20 درصد زیر قیمت و حد سود 50 درصد بالای قیمت این سهم رو خریداری کردم .

مدیریت ریسک و سرمایه فراموش نشود.

قربانیان با بی عملی وقت میگذرانند اما انسانهای موفق با آموختن

 

در مورد روز گذشته بازار بسیار خوبی را داشتیم که خوب آغاز کرد و با وجود عرضه ها توانست خوب هم به پایان برساند و رنگ و بوی بازار دیروز نشان می دهد که امروز نیز حداقل شروع خوب و مثبتی را خواهیم داشت به خصوص اینکه دلار هم بالا رفته است .
برای بازار امروز به نظر اتفاقات عجیبی رخ نخواهد داد اما طبیعی است که در نیم ساعت و یا یک ساعت آخر کمی فشار فروش بیشتر شود . شاید در مقاطعی در منفی ها بازار خریداران خوبی داشته باشد اما در مثبت های کامل قطعاً فشار عرضه ها را خواهیم داشت .
از نظر تکنیکالی ها محدوده یک میلیون و پانصد و سی تا یک میلیون و پانصد و هفتاد محدوده پر فشاری برای بازار خواهد بود که برای عبور از آن احتیاج به اهرم قوی تری دارد و معتقدیم بازار به یک شوک بسیار بزرگ برای گذر از این مرحله نیاز دارد که این شوک می تواند گزارش خوب پالایشی ها و یا افزایش نرخ دلار نیما باشد البته تحولات گروه‌هایی نظیر خودرو یا پتروشیمی نیز مهم است .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *