(سایت تریدینگ ویو) سلام به دوستان عزیز . دانش سرمایه آرکا در این پست قصد معرفی یک سایت عالی برای کسانی که در بازارهای مالی جهانی فعالیت می کنند را دارد. شاید برای شما پیش آمده باشد که نیاز به سایتی داشته باشید برای تحلیل یعنی نیاز به یک محیط تحت وب دارای ابزارهای تحلیلی آنلاین.

سایت تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو (www.tradingview.com) یک سایت عالی با ابزارهای کاملا حرفه ای می باشد که یک بستر تحت وب و رایگان در اختیار شما قرار میدهد. ابزارهایی که این وب سایت در اختیار شما قرار داده میشود خیلی فراتر از انتظار شماست و بسیار پیشرفته تر از ابزارهای موجود در متاتریدر و سایر برنامه های مشابه است. به عنوان مثال کسانی که با الگوهای هارمونیک کار میکنند این وب سایت همه ی درصدهای لازم را بصورت آنلاین محاسبه می کند و شما فقط کافیست بر روی نقاط مورد نظر کلیک کنید. برای موج شماری و برچسب گذاری ابزارهای خوبی در اختیار شما قرار میدهد همچنین برای فیبوناچی، انواع چنگال با تنظیمات مختلف، خطوط روند و کانالها و حتی محاسبات شماتیک حد سود به حد ضرر و …(سایت تریدینگ ویو)

همه ی جفت ارزها و فلزات و شاخص ها و سهام های شرکت های امریکایی در این سامانه ی تحلیلی وجود دارند، و در تصویر زیر می توانید نمای کلی سایت را مشاهده کنید. برای استفاده از این سایت کافیست ثبت نام کنید و از تحلیل آنلاین لذت ببرید.

 

سایت تریدینگ ویو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *