امروز به نظر کمی خبرهای خودرویی رقیق شود و امیدواری به یک عقب‌نشینی نسبی در اخبار در مورد نرخ خودرو شاید به چشم بخورد .
در سوی دیگر افزایش نرخ ارز و احتمال افزایش نرخ دلار نیما در بازار نیز می تواند کم کم نگاه ها به سمت سهم های دلاری بازار را بیشتر کند . در مجموع بازار امروز شانس این را دارد جو متعادل تر و بهتری را رقم بزند .
به نظر می‌رسد گروه پتروشیمی و برخی سهم های فولادی و پالایشی دوباره مورد توجه بازار قرار گیرند .
در مورد سهم های گروه بانک هم به نظر می‌رسد حجم معاملات در این گروه افزایش داشته و زمزمه ها و خبرهایی از افزایش نرخ تسعیر و تجدید نظر در این نرخ شنیده می شود .
در کل امیدواریم امروز بازار جو بهتری به نسبت دیروز داشته باشد اما با توجه به تصمیمات لحظه ای نمی توان انتظار بازگشت سریع اعتماد به بازار باشیم و به نظر بازار در بحث اعتماد سازی کار زیادی در پیش دارد .

 

قیمت در محدوده کف کانال نزولی می باشد ، واگرایی در مکدی نیز مشهود است ، ورود در این محدوده با حد ضرر 300 و حد سود اول محدوده ی سقف کانال قابل بررسی می باشد .

با شکست الگوی پرچم و عبور از سقف قبلی هدف محدوده 7600 ایجاد می شود . ورود با حد ضرر بازگشت قیمت درون الگو قابل بررسی می باشد .

خط روند نزولی پس از مدت ها روند نزولی شکسته است با تثبیت پر قدرت روی خط روند انتظار هدف محدوده 1500 تومانی را دارم . کم ریسک ها می توانند پس از تشکیل ساختار صعودی وارد شوند .

حد ضرر تثبیت زیر 740 تومان

حد سود اول 1050

حد سود دوم 1500

زعفران دی در تایم 15دقیقه همچنان بر مدار صعود قرار دارد و موفق به شکست مقاومت 32700 و رسیدن به محدوده هدف اول 34000 شد.

در صورت شکست 34000 هدف بعدی 35000 که سقف همان کانالیست که بعد از برخورد به این افت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *