در بازار امروز کم رمقی و سردرگمی بین فعالان بازار موج میزند و دیروز در شرایط نه خیلی خوب بازار در نیمه دوم منفی ترشد و فشار بر بازار بیشتر و عرضه ها را افزایش داد . البته به نظر می رسد کمی فضای خوش بینی در بین برخی سهم ها و گروه ها به وجود آمده اما آنقدر دولت در حوزه اقتصاد ضعیف عمل کرده است که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تماشاچی بازار باشند .
به نظر برای امروز نیز بازار یک منفی را خواهد داشت و سپس سعی می کند بهتر شود .
بازار به یک شوک خوب و قوی و مثبت نیاز دارد تا تمام این ابهامات و اتفاقات این چند روز را بشورد ببرد و به نظر تا وقتی این شوک به بازار وارد نشود روند حرکتی بازار به همین شکل ضعیف خواهد بود .
برای امروز در بازار های جهانی هم شرایط خاصی که بتواند بازار را تکان دهد نداریم و شرایط نرخ ارز نرخ ارز نیما ،ازاد و ۴۲۰۰ از دیگر چالش‌های مهم بازار است اما در کل بعید است که امروز روز خاصی را تجربه کنیم و باز هم احتمالاً در یک روزه نه خیلی مثبت و نه منفی حجم ها نیز کمتر می‌شود .

 

ینظر می رسد نمودار قیمت در حال تشکیل الگوی سر و شانه کف می باشد ف سهم را واچ لیست داریم و در صورت تکمیل ورود با حد ضرر زیر شانه راست و حد سود محدوده 690 قابل بررسی می باشد .

قیمت از کانال نزولی کوتاه مدت (الگوی پرچم ) خارج شده است و بنظر می رسد در حال پولبک به ضلع شکسته شده می باشد ، که نشانه ان می تواند کندل برگشتی با حجم بالا باشد که هنوز محقق نشده است ، نماد را واچ لیست داریم و در صورت نشانه های پولبک قوی ورود با حد ضرر با زگشت قیمت درون الگو و حد سود محدوده 435 و 480 قابل بررسی می باشد .

زعفران دی در تایم 15دقیقه همچنان در روند صعودیست و علاوه بر شکست قله 34000 موفق به شکست سقف کانال صعودی در قیمت 35000 شد و هدف اول 37000 را نشانه رفت.ضمن اینکه با شکست سقف کانال صعودی هدف 39900 را دارد.

 

شاخص کل پس از تکمیل الگوی کنج صعودی ادامه دهنده در حال پولبک به ان است و مادامی که زیر 1380 تثبیت نشود هدف 1580 را دارد.

 

 

 

دلار

در کانال صعودی در حرکت است

در صورت شکست کف کانال سناریو صعود برچیده می شود

 

TRX

با شکست مقاومت راه خود را برای پس گرفتن سقف قبلی هموار می کند البته نیاز به CLOSE روزانه دارد

 

 

 

ADA BTC

در ناحیه حمایتی بسیار قوی قرار دارد و هم زمان واگرایی کف معتبر نیز مشاهده میشود که یعنی ADA رشد خوبی را نسبت به بیت کوین خواهد داشت

 

 

شاخص هم وزن

باز هم توان عبور از MA را نداشت

هم چنان منتظر تایید این شاخص هستم

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *