قاسم ایران با نماد بورسی قاسم در نمودار واگرایی آردی مثبت در آستانه معتبر شدن قرار دارد و خط روند نزولی در قیمت در آستانه شکسته شدن می باشد ورود در همین محدوده با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 900 تومن ارزنده می‌باشد حد سودهای در نظر گرفته شده مقاومت های 1150 و 1500 و 1800 و 2000 تومان می باشد

تایم فریم:روزانه

استراتژی:شکست

حد ضرر و تارگت:درمتن

ریسک به ریوادر:ارزنده در محدوده اعلام شده

بازه سرمایه گزاری:کوتاه مدت و میان مدت

در تحلیل قبل اشاره به خرید در کف و فروش در سقف  شد

در صورتی که به صورت نوسانی به آن نگاه میکنید میتوانید نزدیک سقف مورد نظر آفست شوید 

موفق باشید

تایم فریم:روزانه

استراتژی:پرایس اکشن

حد ضرر و تارگت:….

ریسک به ریوارد:دارد ، به شرط گفته شده

بازه سرمایه گزاری:نوسانی

امروز بازار را در حالی آغاز می کنیم که در این ۶ روز تعطیلی هر چند در ظاهر مانند عید تعطیل بود اما در کدال آرام نبود و با انباشتی از گزارش های شرکت ها و خبرهای مثبت و منفی مواجه هستیم و بازار حالا قرار است کار خود را آغاز کند و این احتمال می رود بازار در شروع کار کمی گیج بزند و نوسانات متفاوتی را داشته باشد اما به نظر پس از عبور از نیمه اول بازار ، شکل بازار مشخص تر و پایدارتر می شود .
نکته بسیار مهم برای بازار این است که گزارش های میان‌دوره‌ای به او رسیده و بازارهای جهانی خیلی تهدید نمی کند . به نظر عامل موثر در بازار برای معاملات امروز گزارش های ماهانه و میان دوره ای است که می تواند اثرات بسزایی در روند قیمتی سهم ها داشته باشد. این گزارشها تغییرات مهمی را ایجاد خواهند کرد که اولین آن کاهش پی به ای بازار و دوم تثبیت بسیاری از قیمت‌های فعلی سهم هاست که نشان می دهد شرایط خوبی داشته و می تواند نگاه بنیادی و بلند مدت بازار را بهبود بخشد .
البته این نکته را باید یادآور شد که گزارش های ماهانه و تحولات آن و همچنین برخی از حواشی و تحولات سیاسی و به خصوص موضوع برق همچنان موضوع مهمی برای بازار است که می‌تواند عامل تاثیر گذاری باشد و می تواند ذهن بازار را درگیر خود کند تا احتمالاً برخی نسبت به بازار با تردید رفتار نمایند . البته افت اندک تولید در گزارش ماهانه تیر هم ممکن است در بازار ملموس شود . ولی به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌های فعلی سه گروه سنگ آهن فولاد و پتروشیمی شرایط بهتری را داشته و احتمالاً اثرات مثبت گزارش ها را در وضعیت این شرکت ها را خواهیم دید .

شرکت معدنی گل گهر با نماد کگل سر انجام موفق به شکست مقاومت 1900 شد و سیگنال شکست صعودی داد.

هدف این نماد محدوده 2400 تا 2500 و حد ضرر زیر 1800

تایم فریم:روزانه

استراتژی:شکست صعودی

حد ضرر و تارگت:زیر 1800- 2400 تا 2500

ریسک به ریوارد:ارزنده

بازه سرمایه گزاری:کوتاه مدت

بیت کوین در تایم روزانه مطابق با تحلیل قبلی با شکست خط روند بسیار معتبر rsi که مقاومت بسیار مهمی بود راهی اهداف بالاتر شد و با شکست مقاومت 36000 هدف 41000 را نشانه رفته است.

همچنان که قبلا عرض شد مهمترین مقاومت بیت کوین 41000 است و اگر حالا قصد خرید دارید باید صبر کنید تا تکلیف بیت کوین با این مقاومت روشن شود.

تایم فریم:روزانه

استراتژی:تکنیکال کلاسیک و rsi

حد ضرر و تارگت:….

ریسک به ریوادر:….

بازه سرمایه گزاری:….

نقره مهر در تایم 15 دقیقه با واگرایی مثبت معتبر مواجه شده است و پس از تکمیل پولبک به خط روند rsi احتمال رشد تا محدوده لبه بالایی شکاف به قیمت 21140 دارد.

نکته: با توجه به روند نزولی غالب در نقره ،فروش باز دارای ریسک است.

تایم فریم:15دقیقه

استراتژی:تکنیکال کلاسیک و rsi

حد ضرر و تارگت:….

ریسک به ریوادر:….

بازه سرمایه گزاری:….

در تایم 5 دقیقه قیمت در یک مثلث افزایشی قرار دارد

منتظر شکست صحیح قیمت از هر طرف هستیم تا وارد آن شویم

موفق باشید

تایم فریم:5 دقیقه

استراتژی:پرایس اکشن

حد ضرر و تارگت:…

ریسک به ریوارد:دارد ، به شرط گفته شده

بازه سرمایه گزاری:نوسانی

زعفران آبان در تایم یک ساعته در روند نزولیست این نماد پس از برخورد با همپوشانی مقاومت استاتیک و داینامیک قیمت با ریزش همراه شد و در حال حاضر روی حمایت 14550 است که در صورت شکست این محدوده فروش باز مناسب خواهد بود با هدف 14350

تایم فریم:یک ساعته

استراتژی:تکنیکال کلاسیک

حد ضرر و تارگت:….

ریسک به ریوادر:….

بازه سرمایه گزاری:….

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمشاورهفروشگاهتماس با ما