در بازار امروز  به نظر موج نسبتا خوب بازار دیروز برای ابتدای وقت امروز نیز ادامه داشته باشد اما کمی تردید و ضعف اندک در معاملات امروز به خصوص در مواجهه با شاخص یک و نیم میلیونی دیده خواهد شد از همین رو معتقدیم بازار نیمه اول بهتر و نیمه دوم پر عرضه تری خواهد داشت .
برای بازار امروز بازگشایی برخی نمادها نیز می تواند شرایط بهتری را رقم بزند بازگشایی سایپا غدیر و برخی سهم های دیگر در افزایش حجم معاملات موثر است.
قطعاً لیدر محوری اتفاق خوبی برای بازار نیست اما به نظر بازار لیدر  اصلی را گم کرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن ها زیاد شده است .

در کل بازار امروز با توجه به جو دیروز و قیمت های پایانی و قیمتهای آخرین معامله فضای خوبی را خواهد داشت و احساس می‌کنیم یک ساعت اول بازار یک ساعت قوی و مثبتی خواهد بود اما بعد از آن کمی عرضه بیشتر می شود اینکه بازار بتواند به مانند روزهای قبل بر موج عرضه غلبه کند بهترین سناریو بازار است و البته بدترین حالت آن نیز این است که در آستانه یک و نیم میلیون واحدی بازار مثبت به منفی ها تغییر فاز بدهد که در این صورت هم  هرچند امکانش کم است که صف های فروش سنگینی را در بازار داشته باشیم و جریان پول همچنان به شکل قوی کار خود را پیش می برد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *