امروز  بازار را در حالی آغاز می‌کنیم که این طرز فکر هنوز در بین سهامداران وجود دارد که بازار یک رشد موقت را داشته و خیلی دوام و قوام آن چنانی ندارد . معمولا قبلا وقتی دو شنبه و سه شنبه بازار مثبت می شد چهارشنبه بازار با فشار عرضه ها همراه بود . امروز هم احتمالا بازار می تواند این تجربه را داشته باشد و فشار عرضه های بالاتری را تجربه کند .
اما از طرفی از هفته آینده بازگشت بازار به شرایط نرمال و دامنه نوسان متقارن را داریم و حجم مبنا هم تا حد زیادی اصلاح می شود و به نظر بازار باید حداقل در چند نماد مهم و شاخص ساز مثبت باشد تا جلوی فشار فروش روز شنبه توسط نماد هایی که در صف های فروش قفل بودند گرفته شود . پس امیدواریم حمایت ها امروز هم در بازار به خوبی صورت بگیرد و شرایط برای تغییرات روز شنبه فراهم شود .
در مورد بازار  خیلی ها خبر از برگشت بازار می دهند اما تا زمانی که حمایت ها به صورت دستوری بوده و  رشد بازار به صورت واقعی صورت نگیرد نمی توان انتظار بازگشت قوی و محکمی داشته باشیم و بازار زمان بیشتری لازم دارد تا بتواند اعتماد لازم را کسب کند .
از همین رو نیاز داریم بازار امروز هم با وجود عرضه های احتمالی مثبت باشد اما چهارشنبه ها و فشار عرضه و همچنین سود محقق شده ناشی از نوسان این دو روز باعث می‌شود  فشار کمی بیشتر باشد.
از طرفی یک نگاه مثبت نیز وجود دارد و آن ثبات دلار و بروز خبرهای سیاسی است که فضای خاص تری را برای بازار رقم زده است
بازار باید این روز ها دوام بیاورد احساس می‌کنیم هفته آخر اردیبهشت و اوایل خرداد نیروهای کمکی هم از راه می رسد گزارش های ۱۲ ماهه و ماهانه نیروهای کمکی هستند که می‌توانند بازار را برای مدتی بهتر نگه دارند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *