بازار را در حالی آغاز می کنیم که دیروز یکی از روزهای بسیار خاص و خوب بازار بود که طی این مدت کمتر شاهد آن بودیم البته به نظر می‌رسد این جو یکروزه مثبت نمی‌تواند مولفه دقیق و درستی برای پیش‌بینی خروج از بحران باشد اما به هر شکل ممکن به نظر با بهبود معاملات دلار و رسیدن اخبار شرکت‌ها می‌توان تکیه قوی‌تری به بازار کرد .
نکته دیگر اینکه از امروز بازار آغاز یک رویداد مهم سیاسی را در پیش خواهد داشت و آن هم ثبت نام کاندیدا خواهند بود که به نظر می رسد روزهای اول نه چندان اما روزهای بعد شرایط موثر تری را داشته باشد.
در کنار این عوامل تحولات تزریق منابع به بازار نیز می تواند جالب باشد جایی که دیروز خساپا شپنا نجات‌بخش بازار بودند و در ادامه شاهد بهبود بقیه بازار بودیم .
در کنار این موارد خبر بازگشت مجدد دامنه نوسان به حال اولیه خود و اصلاحات در حجم مبنا که از هفته آینده آغاز خواهد شد امیدواری خوبی را در بین سهامداران ایجاد کرده است و می توان امیدوار بود بازار از حالت دستوری و بلوکه خارج شود و نقد شوندگی بازار افزایش پیدا کند . همچنین رشد دلار و رسیدن گزارش ها نیز می تواند روی بازار تاثیر خاص خود را داشته باشد .

برای امروز به نظر می رسد بازار در صنایع بنیادی خوب آغاز کند و شاهد مثبت گروه های پتروشیمی فولاد فلزات و معدنی ها هم باشیم در دو گروه خودرو و پالایش کمی دست به عصا حرکت خواهند کرد و قیمت های پایانی و قیمت های آخرین معامله دیروز نشان می دهد امروز روز خوبی برای بازار در ابتدا و آغاز خواهد بود در ادامه و کمی با گذشت زمان بازار دوباره با چالش سنگین عرضه ها روبرو خواهد شد که باید دید بازار در برابر آن چه می کند و یک محک مهم برای بازار خواهد بود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *