طی این چند روز شاهدیم که بدلیل انتخابات آمریکا و تاثیرات آن روی بازار داخل و احتمال افت دلار بازار با هیجان فروش همراه شد اما کم کم این جو هیجانی دارد کمرنگ تر می شود و در دلار و  دیگر بازار ها احتمالا شاهد یک ثبات نسبی خواهیم بود .

اما در مورد بازار نیز شرایط می تواند بهتر شود . دیروز حمایت های خوبی از بازار شد و صف فروش بعضی از نماد های موثر جمع آوری شد . رشد دیروز دلار هم اتفاق خوبی برای بازار بود و در نهایت رفع محدودیت نوسان گیری روزانه نیز یکی دیگر از اتفاقات خوب برای بازار است .

واقعا جا دارد از آن عزیزانی که دیروز در جلوی سازمان بورس تجمع کردند تشکر کنیم . واقعا یکی از دلایل ریزش بورس تصمیمات اشتباه مسئولان بوده است که احتمالا در گزارش پایانی بیشتر در مورد آن می پردازیم .

در مورد شاخص هم به نقطه حمایتی خوبی رسیده و محدوده یک میلیون دویست هزار واحد می تواند زمینه را برای حمایت های بیشتر فراهم کند .

و نکته آخر رشد بازار های جهانی است که در نفت و سایر کامودیتی ها افزایش قیمت را شاهدیم که می تواند سیگنال خوبی به بازار باشد .

در کل در مورد بازار امروز شرایط برای متعادل و مثبت شدن فراهم است اما اگر دیدم که بازار سریع مثبت شد باید بسیار احتیاط کرد و بهترین حالت این است که  بازار آرام آرام از منفی ها جدا شده  و به مثبت ها برود .

 

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاعات رسانی رایگان دانش سرمایه آرکا 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *