فارکس

معاملات دمو رو می تونین یه راهکار عالی واسه اون دسته از افراد مبتدی معرفی کنین که تازه وارد بازار معامله می شن. بی تجربه بودن توی  بازارهای بورس و تریدینگ حقیقتش رو بخوایین جزء دردسر هیچی نداره. واسه همینه که از همون اول کار یهو وارد بازار معامله واقعی نباید بشن. اینجوریه که معاملات به صورت دمو توی تریدر آزمایشی شروع می شه! اینم بگم که حساب دمو یه حساب کاملا آزمایشی و رایگانه شما خیلی از قابلیتای یه حساب واقعی رو می تونین توی حساب دمو خودتون ببینین. حساب دمو جوریه که کارگزار، شما رو با تمام جزئیات حسابای معاملاتی واقعی آشنا می کنه. با حساب معاملاتی دمو شما با این که تجربه ای ندارین راحت می تونین بدون این که استرس ضرر معامله رو داشته باشین خیلی ساده فعالیت کنین. با این نوع حساب خیلی راحته که شما با نحوه کار حساب واقعا آشنا بشین و مهارت لازم و واسه کار با حساب واقعی یاد بگیرین.

فارکس

چرا از حساب آزمایشی واسه شروع معاملات فارکس باید استفاده کنیم؟

یاد بگیرین توی بازارای معامله متفاوت به دنبال تجربه باشین. همنیجوریه که با تکنیک و شگرد هر بازاری می تونین راحت آشنا بشین. خیلی از کارگزاریای فارکس معاملات دمو رو کاملا رایگان در اختیار کاربر خودشون می زارن. فک نکنین همش الکیه و به ظاهر ساده، چون که اصلا اینجوری نیست هرچی یه حساب واقعی داره شما توی حساب دمو یا به قول خودمون همون آزمایشی هم می بینین.خیلی از بروکرا واسه بازاریابی این حسابا رو درست می کنن. اما نباید این مسأله رو نادیده بگیریم که تا چه حد واسه تازه واردا معاملات به صورت دمو می تونه موثر باشه، تا بدونن باید توی بازار معامله واقعی چکار کنن.شما هم چین بی اطلاعم وارد این حساب نمی شین. از صفر تا صد و راحت یاد می گیرین. وقتی خوب همه زیر و بم معامله کردن و یاد بگیرین خوب طبیعیه که می تونین توی بازار معامله واقعی هم بدون استرس به یه سود خوب فکر کنین. حساب آزمایشی باعث میشه که معاملات فارکس رو از همون اول خوب یاد بگیرین و با مهارت کامل معاملات خودتونو مدیریت کنین.

فارکس

حساب دمو فارکس چه مزایایی داره؟

حالا اگه بخوایم به مزایای انجام معاملات دمو که دانش سرمایه آرکا نحوه کار و بهتون یاد میده اشاره کنیم، رایگان و بدون ریسک بودن حساب ازمایشی اولین چیزیه که می تونه واسه تازه واردا یه کارت طلایی باشه که از این حساب از همون اول کار استفاده کنن. شما راحت به شرایط و نمودارای معاملاتی واقعی می تونین دسترسی داشته باشین که این خودش خیلی در اینده بهتون کمک می کنه. هرنوع تکنیک، استراتژی، روش و شگرد و شما می تونین توی معاملات دمو خودتون راحت انجام بدین؛ چون که از هرچی اندیکاتور و اکسپرته شما می تونین استفاده کنین.

فارکس

حساب دمو فارکس هم عیب و ایرادی داره؟

هرچیزی یه خوبی داره یه بدی، اما اگه بخواییم از بدی معاملات دمو هم چیزی بگیم، شاید همین ریسک نداشتن خودشو واسه بعضیا یه عیب باشه که نباید این موضوع رو همیشه خیلی عالی و خوب در نظر بگیریم. وقتی تازه وارد به دنیای پیچیده بازار فارکس ریسک و استرس خاصی رو تجربه نکنه، خب شاید احساس موفقیت کاذب بهش دست بده. بعضیا بدون استرس و ریسک دارن توی حساب دموی خودشون سود خوبی رو به دست میارن، بعدش اینجوری فکر می کنن که شاید بازار معاملاتی واقعی هم همین مدلیه، در صورتی که بازار واقعا اونقدر استرس داره که اگه واقعا خوب همه چی رو یاد نگرفته باشین فقط باید ضرر کنین. واسه همینه خیلی از افراد تازه وارد فک می کنن که میتونن  یکم که با معاملات دمو کار کردن وارد بازار واقعی بشن که این تصمیم اصلا تصمیم درست و عاقلانه ای نیست. سعی کنین آموزش فارکس رو از همون اول با این نوع حسابا شروع کنین.

فارکس

چند جفت ارز میتونه توی معاملات دمو به درد بخوره؟

زمانی که یاد بگیرین از یه جفت ارز اصلی استفاده کنین، خب میتونه این کار به نفع شما باشه. بعضیا همون اول معاملات خودشون به صورت آزمایشی، چنتا تب رو از جفت ارزای گوناگون و میارن توی معامله که همین کار یکم شاید سرگردونشون کنه.سعی کنین منطقی برخورد کنین و از یه جفت ارز فقط استفاده کنین. یه جفت ارزش میتونه کنترل و مدیریت بیشتری داشته باشه و لغزش و نوسان قیمت کمتری داشته باشه. بعدشم باید در نظر بگیرین که زمان به شما کمک میکنه که چطوری میتونین معامله خودتونو رو به جلو ببرین و تمرکز کردن و چطور یاد بگیرین. اینجوری حتی می تونین با انجام معاملات دمو همیشه شرایط خاص بازار و تجربه کنین. هر شرایطی توی بازار یه رفتار خاص و می طلبه که نباید این موضوع رو به هیچ  وجه فراموش کنین.

جفت ارزهای فارکس

چطوری حساب دمو فارکس را بسازیم؟

خب برای باز کردن حساب و انجام معاملات آزمایشی بهتره سریع وارد عمل بشین. البته سعی کنین توی کلاسای اموزشی یه مجموعه معتبر مثل آرکا شرکت کنین و بعدش به معامله کردن حتی به صورت آزمایشی فکر کنین. شما اول باید وارد سایت بروکر خودتون بشین. منظورما از بروکر همون کارگزاری شماست. وقتی سایت بروکر خودتونو انتخاب می کنین، باید همون اول یه فرم که اطلاعات کاربری شما رو میخواد رو پر کنین. سعی کنین اطلاعات واقعی خودتونو وارد کنین. اینجوری بعدا لازم نیست باز یه اکانت دیگه رو انتخاب کنین. بعدش می تونین از گزینه افتتاح حساب آزمایشی فارکس خودتون برای شروع کار استفاده کنین. وقتی حساب و افتتاح کردین  با فضای پلتفرم آشنا میشین که این خودش کمک میکنه که یاد بگیرین چطوری از این حساب واسه معاملات دمو استفاده کنین.

فارکس

پلتفرم معاملاتی حساب دمو چطوریه؟

یه گزینه هست به اسم رفتن به پلتفرم که شما رو به صفحه تحت وب معاملاتی راهنمایی می کنه. اینجا تمامی اطلاعات کاربری حساب شما به صورت خودکار خودش به روز رسانی می شه که بتونین از معاملات دمو استفاده کنین. شما با حساب دمو می تونین تمامی قیمتا رو بررسی کنین و از ابزارای تحلیلی هم استفاده کنین و بعدش به راحتی معاملات خرید و فروش خودتون انجام بدین. در صفحه جدید فرمی در اختیار شما قرار می گیرد که شامل دو گزینه است. یکی انتخاب نوع حساب و دومی موجودی اولیه حساب. انواع حساب آمارکتس را در مقاله آموزش افتتاح حساب معاملاتی توضیح دادیم. یکی از انواع حساب معاملاتی و پلتفرم مربوطه را انتخاب کنید. در فیلد دوم هم مقدار موجودی اولیه حساب خود را وارد کنید.سعی کنین موجودی اولیه خودتونو واسه معاملات آزمایشی یه مبلغی انتخاب کنین که بتونین بعد توی محدوده اون واسه حساب واقعی خودتون استفاده کنین. سعی کنین از پلتفرم متاتریدر 4 یا متاتریدر 5 استفاده کنین.

سخن پایانی

انجام معاملات دمو صددرصد به نفع شماست، البته اگه بدونین چطوری باهاش کار کنین و از چه حسابایی استفاده کنین. شما حداقل باید 2ماه رو با این حسابا کار کنین تا بتونین به راحتی بعدش توی معاملات واقعی از ضرر بی جهت حسابتون جلوگیری کنین. توصیه ما اینه که از یه مجموعه مطمئن مثل آرکا تو این زمینه که یه زمینه آموزشی هست غافل نشین. تو این قسمت از دوره آموزشی فارکس که توسط مجموعه دانش سرمایه آرکا ارائه شد، ما صفر تا صد معاملات دمو رو توصیح دادیم. برای آگاهی از مهارت های معاملاتی دیگه، با قسمت های بعدی آموزش ما همراه باشین.مطالعه بیشتر معاملات دمو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *