سهام پیشنهادی

 

خب با نوجه به اخبار های خوب بانکی ها و همچنین بررسی وضعیت نموداری شاخص و از آنجایی که این گروه طی روزهای قبل یک ورود پول را تجربه کرده است می توان به ساختار نموداری آن هم دقت کرد که اگر در روزهای آینده بتواند خودش را به محدوده مقاومت داینامیکی خط روند نزولی برساند و یا آنرا رو به بالا بشکند امید به رشد را تا محدوده 940000 واحد را زیاد می کند 

سهام پیشنهادی

 

 بازار را در حالی آغاز می کنیم که روز چهارشنبه برخلاف بسیاری از چهارشنبه های قبل تلاش چند باره برای به زمین زدن بازار و عرضه آن ، با تقاضای قوی و جریان پول خنثی شد تا حداقل امیدواری به این هفته افزایش یابد . البته این هفته ۱ تعطیلی نصفه و نیمه نیز در دل آن نهفته است و کلا هفته ای است که در سال های قبل هم بازار به صورت ضعیف تر عمل کرده است اما در کل امروز به مثبت شدن بازار خیلی احتیاج داریم . 
از طرفی هم این هفته خبر ها کم نیستند و می توانند هر کدام تاثیر خاص خود را روی بازار داشته باشند .  به طور مثال تحولات دلار، جلسه سران قوا ، گزارشهای کدالی، شرایط سیاسی، برجام و خلاصه روزی نیست که خبری منتشر نشود. از همین رو این هفته و یا بهتر است بگوییم با آغاز این هفته اخبار مهمی در زمینه اقتصادی و سیاسی و موثر در بازار  خواهیم داشت  . 
نقطه عطف و قوت بازار این هفته جلسه سران قواست و همچنین شرایط بسیار خاص تحولات سیاسی . البته بازار نشان داده که جریان پول خوبی را جذب کرده و ویژگی های خوبی برای جذب بیشتر پول دارد منتها مشکل بازار همچنان قفل بودن بیش از ۲۵۰ نماد است که تا زمانی که این مشکل حل نشود امیدی به برگشت بازار نیست . 
این هفته نیز انتظار داریم توجه بازار به سه گروه پالایش خودرو و بانک بیشتر باشد و نگاهش بیشتر روی این سه گروه باشد و از طرفی گروه های فلزی و فولادی و معدنی و پتروشیمی از شرایط بنیادی خوبی به سر می برند که ریسک سرمایه گذاری روی آنها را کاهش داده است و سرمایه های خوبی هم طی هفته های قبل به خود جذب کرده اند . 
امید واریم امروز هم در آستانه برگزاری جلسه سران قوا ، حمایت ها و تزریق نقدینگی به خوبی در بازار صورت بگیرد و بازار خوبی را داشته باشیم . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *