زعفران دی در تایم 15دقیقه درون کانالی صعودی در حرکت است و پس از شکست مقاومت محدوده 38000 و پولبک به آن راهی هدف بعدی در محدوده 39000 و سپس 39400 شد

در محدوده مشخص شده میتوان به دنبال ورود با تریگر مناسب با حد ضرر 10900 و حد سود محدوده 1750 بود .

در مقاله دیروز در مورد واگرایی بین دلار و شاخص کل صحبت کردیم ، هر چند شخصا احتمال رشد شاخص برای رسیدت به تعادل و همگرایی را بیشتر می دانم ، اما در هر حال جو فعلی بازار مناسب نیست و در صورت ادامه جو منفی محدوده1300000 واحدی ، حمایت مهم پیش روی بازار می باشد .

در محدوده 2100 تا 2400 تومانی انتظار پایان اصلاحات سهم را داریم ، در این محدوده با دنبال کردن حجم معاملات به دنبال نقطه ورود مناسب باشید ، حد ضر تثبیت زیر اخرین حفره ، حد سود های 3000 -3700 -4500

چهارشنبه ها معمولاً بازار محافظه کارتر می‌شود و فضای قوی را ندارد چهارشنبه هفته گذشته اوج کم حجمی و کم رمقی بازار بود که به بازار شنبه نیز سرایت کرد و آن وضعیت عجیب را رقم زد . برای بازار امروز باید ابتدا دید که دیروز در چه وضعیتی بوده … بازار دیروز بازاری نبود که خیلی مورد پذیرش همه باشد چرا که حجمی نداشت اما منفی زیادی هم نداشت .

نکته دیگر سه گانه ای است که می تواند از هفته بعد برای بازار اخبار مهمی می باشد اولی این که شنیده می شود تاکید می‌کنیم شنیده می شود کلیه ضرایب و فرمولها در بودجه تغییر نکرده و بر اساس ضرایب سال ۱۴۰۰ خواهد بود و تغییری نخواهد کرد همچنین شنیده می شود که در بحث خودرو موضوع تمام شده و به زودی اعلام می گردد و در نهایت آنچه این روزها برای بازار مهم شده نرخ دلار نیما است که دیروز یک حرکت متفاوت را داشت و به نظر امروز نیز می تواند سیگنال خوبی به بازار بفرستند.

در مجموع این عوامل و این موارد می‌تواند بازار را کمی بهبود بخشد و مهمترین سیگنال فعلی بازار این است که کف بازار تا حدودی بسته شده و فروشنده ها رنج های منفی را ندارند اما آنچه مهم است این بوده که هنوز پول زیادی درگیر بازار نیست و این نکته منفی بازار است.

برای بازار امروز بهترین سناریو آرامش نسبی در بازار بوده و کمی افزایش حجم و بدترین سناریو این است که دوباره فضای بازار شرایط بدتری را بگیرد و فاز فروش بازار نیز افزایش یابد و دوباره در منفی ها شاهد شرایط وخیم بازار باشیم.

 

 

با توجه به مثبت باز شدن خودرو به عنوان لیدر امیدوارم حرکت بازار شروع شود

 

در سبدم اطلس خریدم

 

 

 

مدل سازی قیمت بیت کوین در تایم هفتگی 


معادل سازی چرخه های های چهار ساله بیت کوین با زمان حال

بر اساس این مدل نیز یک رشد بزرگ پیش بینی میشود اگر بر اساس حرکت سال 2017 حرکت کنیم در میانه راه به مید لاین کانال پولبک زده می شود و بعد رشد ادامه خواهد داشت

اگر بر اساس مدل 2013 حرکت کنیم بدون پولبک به مید لاین رشد ادامه خواهد داشت

بر اساس این مدل هدفی بین محدوده 260 تا 500 هزار دلار را میتوان برای بیت کوین متصور بود

از لحاظ زمانی چرخه ها حدودا فروردین ماه می توانیم به این اعداد برسیم

توجه شود تریگر شما برای ورود خط روند تایم روزانه است و فعلا برای ورود جدید زود است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *