بازار در این روز ها جوری رفتار کرده و جوری کم حجم و کم رمق شده که حرفی برای گفتن نمی ماند اما یک نکته در آن نهفته است و آن هم اینکه با وجود کم حجم بودن خیلی منفی را نداشته و خیلی فشار فروش را دنبال نمی‌کند . بازار همچنان نظاره ‌گر دلار بوده و به نوعی نرخ ارز را فقط نگاه می کند و دنبال می کند و چیزی در قیمت ها لحاظ نمی شود . شاید دلیل عدم فروش بازار هم همین باشد که فرد علم به ارزندگی قیمت سهم ها داشته و با علم به این موضوع اقدام به فروش نمی کند از همین رو فضای فعلی بازار با توجه به شرایط ذکر شده امروز نیز شبیه دیروز خواحد بود مگر یک شوک قوی و عالی و یا خبری به بازار داده شود .
بازار به شدت منتظر اتفاقات بودجه و تحولات نرخ دلار است که از این فضا برای خود بتواند شرایط بهتری را ترسیم کند اما بدون این موارد فعلا بازار نمی تواند آن رونق را شاهد باشد و به نظر بازار امروز نیز شبیه معاملات دیروز خواهد بود و باید به این دل خوش باشیم که حداقل منفی را نداشته و فعلاً چند روز در همین نقاط ثابت بماند .

با شکست خط مورب نزولی مشخص شده در تصویر ، ورود با حد ضر زیر اخرین حفره و حد سود های محدوده 450 و 720 قابل بررسی می باشد .

 

همانطور که در نمودار مشخص است و در تحلیل های گذشته نیز به آن پرداخته ایم همبستگی بین دلار و شاخص کل خصوصا از مرداده ماه 99 به خوبی از روی نمودار قابل مشاهده است ، در سه ماهه اخیر در میان این دو شاهد واگرایی هستیم و بنظر می رسد برای رسیدن به تعادل باید همگرا شوند ،بنظر شخصی من در حال حاضر احتمال شروع حرکت صعودی در بازار بورس و پرکردن این فاصله بیش از نزولی شده قیمت دلار می باشد . پس منتظر سیگنال های ورود در بازار سهام باشید .

در بازه زمانی 16 ماهه اخیر قیمت در محدوده ی بزرگ 160 تا 300 در نوسان بوده است ، بنظر می رسد خرید در محدوده کف با حد ضرر تثبیت زیر محدوده 158 و حد سود حوالی 300 قابل بررسی باشد ، در ناحیه ذکر شده منتظر سیگنال مناسب ورود باشید .

زعفران دی در تایم 15دقیقه درگیر مقاومت محدوده 38000 است و در صورت شکست این سطح می تواند تا سقف کانال فعلی در محدوده 39000 رشد نماید در صورت ناتوانی در شکست مقاومت و شکست کف کانال می تواند تا 35500 افت نماید.

 

 

 

شاخص هم وزن در کف آبان 99 است!!!

 

همچنان از دید تکنیکال و بنیادی در کف قرار داریم و به نظر میرسد حرکت به زودی انجام شود

 

 

طلا 18 در سقف کانال است احتمال شکست سقف کانال را پایین می دانم

BTC D1

به کانال 50000 برگشت به شدت مراقب RSI باشید احتمال پولبک بر RSI وجود دارد

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *