پولبک انجام شد و آماده رشد بیشتر است

 

شاخص کل بار دیگر به سطح کنج برگشت همچنان امید برای رشد وجود دارد

 

به خط روند خود برخورد کرد منتظر واکنش به این سطح هستم

 

بیت کوین در کف کانال است منتظر واکنش به این کف هستم

زعفران دی در تایم یک ساعته در حال رنج زدن زیر مقاومت محدوده 41000 است از طرفی روی خط روند صعودی rsi قرار دارد.
فعلا آفست بودن اصولی تر است تا قیمت خود را به ما بیشتر نشان دهد.

شکست خط روند ار اس ای و یا تشکیل ساختار صعودی می تواند به عنوان تریگر ورود به این سهم باشد ، حد ضرر تثبیت زیر حفره 1100 و حد سود در نمودار مشخص شده است .

خط زوند بلند مدتی در ار اس ای شکسته است و بنظر می رسد در حال پولبک به ان می باشد ، با توجه به واگرایی RD+ در انتهای نمودار خرید با حد ضرر محدوده 1490 قابل بررسی می باشد ، برای کاهش ریسک می توان تا تشکیل ساختار صعودی منتظر بود .

در روزهای اخیر حجم معاملات در این نماد افزایش یافته است ، شکست خط روند نزولی می تواند بعنوان تریگر ورود به این نماد با حد ضرر زیر محدوده 270 تومانی باشد .

برای شروع این هفته باید گفت در این چند روز گزارش‌های ماهانه نسبتاً خوب و مناسب به بازار رسیده که اتفاق خوبی برای بازار خواهد بود در سوی دیگر زمزمه خبر خاص دلار نیما و افزایش آن خبر مهم دیگری است که می تواند به بازار کمک کند .
اما در این آخر هفته اخبار نسبتاً منفی هم وجود داشته شاید بازار امروز را کمی تحت تأثیر خود قرار دهد . اولین خبر منفی به رویدادهای جهانی باز می گشت که در آن شاهد ریزش بازارهای جهانی بعد از انتشار خبر جدید سویه جدید کرونا بودیم که باعث افت نفت و سایر بازارها شد . در کنار آن دو خبر منفی از بودجه یعنی تحولات نرخ گاز و همچنین افزایش بهره مالکانه معدنی‌ها اخباری بود که بازار را می تواند کمی نگران کند . البته در مورد این مورد باید گفت که تا حدودی اثرات آن در قیمت سهم ها لحاظ شده و اتفاق عجیبی رخ نخواهد داد .
بازار به شدت دنبال اخبار خودرو است و منتظر تحولات جدیدی از بازار خودرو است . تا این لحظه خبری که برای بازار دلگرم کننده باشد و شوک مثبت بدهد وارد نشده است .
در مجموع خبری که بتواند پیشران قوی و باعث حرکت عمده بازار شود فعلا وجود ندارد . البته باز هم به ارزندگی بیش از ۶۰ درصد نماد ها در بازار اذعان داریم اما در حالی این شدت ارزندگی وجود دارد که حس ترس از ابهامات پیش رو مانع از خرید ها در بازار می شود .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *