زعفران دی در تایم یک ساعته همچنان در روند صعودیست و پس از اصلاحی مقطعی از محدوده 37000 حمایت شد هدف اول سقف کانال صعودی در محدوده قیمت 40700 را دارد.

زعفران تا زمانی که بالای خط روند صعودی آبی کم رنگ قرار دارد همچنان صعودی خواهد بود.

الگوی سر و شانه کف شکل گرفته و خط گردن نیز شکسته است ، ورود با حد ضرر زیر خط گردن و یا زیر شانه راست با حد سود محدوده 5660 قابل بررسی می باشد .

به نظر میرسد قیمت از همین محدوده میل به برگشت دارد و پایان ریز موج اصلاحی باشد ، ورود پس از شکست خط مورب آبی رنگ با حد ضرر زیر آخرین حفره قابل بررسی می باشد ، اگر طبق سناریو پیش رود و خط مورب شکسته شود الگوی شکل گرفته را می توان به عنوان الگوی سر و شانه ادامه دهنده در نظر گرفت . حد سود ها در تصویر مشخص شده است.

در تایم فریم هفتگی محدوده 285 تومانی می توان یک محدوده پر پتانسیل بازگشتی یاشد ،حجم معاملات و ورود پول درشت به این نماد را زیر نظر داشته باشید و در صورت فراهم شدن شرایط در تایم روزانه به دنبال تریگر ورود باشید .

دیروز کمی بارقه های امید در دل بازار جرقه زد و باعث شد امیدواری به اردوی سهامداران برگردد .
بازی بسیار خاص نماد هایی نظیر شستا و برخی خودرویی ها باعث شد کل بازار دیروز در نیمه دوم با تقاضای خرید خوبی مواجه باشد . گزارش حسابرسی شده شرکت ها نیز تا کنون نکته منفی نداشته و حتی برخی نظیر جم پیلن رشد سود داشته که به برخی شرکت‌های گروه سرایت می‌کند .
به نظر برای بازار امروز موج اخباری که ایجاد می‌شود نظیر رشد دوباره دلار گزارش های ماهانه شرایط خاص شرکت ها در قیمت و ارزندگی و همچنین تحولات بودجه و دلار نیما و اخبار خودرویی، مواردی است که می‌تواند به بازار امروز کمک کند و صد البته از نظر نموداری نیز بازار قابلیت‌های برگشت خوبی دارد .

تنها نکته ای که کمی ذهن ما را آزار داده و نگران می‌کند بحث بازار های جهانی است که به واقع باید گفت بازار در رشد این بازارها خیلی واکنش خاصی نشان نداده و درریزش بعید است اور ری اکشن عجیبی را شاهد باشیم .

به نظر می‌رسد نوع بازار امروز به این شکل دنبال شود که برعکس بازار امروز نیمه اول خوب و جالبی را داشته باشیم و نیمه دوم کمی پر عرضه تر باشد . اما در هر صورت اگر بازار با اخبار خوبی سورپرایز شود می توان امیدوار بود که بازار در نیمه دوم نیز از پس عرضه ها براید و شرایط بهتری را داشته باشد . به بازار به طور کلی چه از نظر نموداری و چه بنیادی امیدواریم و فکر می کنیم روزهای ابتدای آذر روزهای خوبی برای بازار باشد .

CTXC USDT

در صورت تثبیت شکست RSI به دید نوسان میتوان وارد شد 

حد سود سقف کانال

شاخص TOTAL

هنوز بالای سقف است

 

 

آپ

شکست تایید شد

 

 

 

دلار در کانال صعودی

 

همچنان اهداف قبلی پا بر جا است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *