زعفران بهمن در تایم 15دقیقه به اهداف تعیین شده رسید و حالا با شکست خط روند صعودی rsi هشدار افت داده است.اولین مقاومت 46800 و حمایت های پیش رو 45000 و 43700

 

به نظر می رسد نوسان گرفتن در محدوده ی بین دو سطح خنثی قابل بررسی باشد ، شکست کانال مینوری انتهای موج نزولی همراه با حجم مناسب می تواند تریگر ورود با حد ضرر 8000 ریالی باشد .

واچ لیست:

با شکست الگو هدف محدوده سقف تاریخی ایجاد می شود ، حجم معاملات را مد نظر قرار دهید .

حد ضرر بازگشت قیمت درون الگو

در صورت افزایش تقاضا در بازار می تواند و وهله اول تا سقف کانال نزولی رشد کند ، و در صورت شکست سقف کانال می توان انتظار یک موج بزرگ میاند مدتی را داشت .

دیروز روز خوبی از نظر حجم و فضای عمومی بازار نداشتیم و انتظار می رود امروز هم این موضوع تکرار شود .

اگر واقعیت را نگاه کنیم خیلی پالس مثبتی از بازار دریافت نمی شود با اینکه همه شرایط بنیادی در بهترین وضعیت ممکن خود است اما شرایط مناسبی را شاهد نیستیم و این موضوع خود را در بازار امروز نشان می‌دهد .
هر طور به اتفاقات و رویدادهای بازار نگاه کنید باید قیمت ها جای واکنش نشان داده و برگشت را شاهد باشیم اما در حال حاضر بی تفاوتی عمیقی در سیستم معاملات دیده می‌شود که حقیقی و حقوقی گرفتار آن شده و نیم نگاهی به بیرون دارند که آن هم انگار چشمه خشکیده است و تمام وعده هایی که می دهند هیچ…
برای امروز افت قیمت دلار می تواند همچنان ذهن بازار را درگیر کند . از طرفی بازار های جهانی قیمت های خوبی دارند .
اما در کل به نظر امروز اگر بازار نتواند در سهم های اصلی به خوبی مدیریت کند احتمالاً یک رنج منفی در انتظار بازار خواهد بود و دوباره اوضاع سخت خواهد شد .

سهامداران واقعا کلافه شدند و تحت فشار عجیبی هستند امیدواریم فضا هرطور شده تغییر کند و این صحنه که ما می بینیم برای تغییر نیاز به یک شوک اساسی و عمیق دارد .

 

 

سیگنال خرید است و جای نگرانی وجود ندارد

همچنان در حال درجا زدن است

 

 

 

سکه همچنان سیگنال خرید نداده است

 

دانش سرمایه ارکا به صورت همه روزه برای سهام ها و اخبار های بازار سرمایه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

منبع: سازمان بورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *