بیت کوین منتظر شکست خط روند RSI است

شاخص

در حال پولبک برای ادامه رشد هستیم

زعفران بهمن در تایم 15دقیقه در حال شکستن مقاومت ها یکی پس از دیگریست و پرقدرت در حال صعود است.

قیمت پس از شکست مقاومت 43500 به سمت هدف 45000 و سپس 49000 در حرکت است.ضمن اینکه خرید جدید با این رشد شدید پرریسک است

 

امروز بازار را در حالی آغاز می کنیم که امروز تمرین خوبی برای حفظ و ثبات بازار داشتیم البته حجم بازار بسیار کم بود و جریان پول حامی بازار دو مقطع مهم به دل بازار زد و فضا را اندکی بهتر کرد اما شرایط نشان داده که بسیار ناپایدار است و هر فشار فروشی اوضاع را به هم می‌ریزد از همین رو فکر میکنیم امروز بازار متزلزلی را داشته باشیم و شراسط بازار شکننده است .

برای کمک به بازار امروز جریان نقدینگی و حمایت بازار باید ادامه داشته باشد . هر طور شده بازار باید این چند روز روی نقاط حساس یک میلیون و سیصد و هشتاد ایستادگی کند و نریزد به نظر اگر این اتفاق بیفتد می‌توان به هفته های پیش رو امیدوارتر شد که با گزارش های ۹ ماهه می تواند یک پله بالاتر بیاید . در کل بازار باید با جو مناسب به استقبال این گزارش ها برود . جو منفی می تواند ارزش این گزارش ها را کم کند .

همچنان تمرکز بازار روی چند گروه و یا بهتر بگوییم سه گروه خودروی بانکی و پالایشی است و تحولات این سه گروه است که می تواند شرایط بازار را بهبود بخشد . امیدواریم بازار بتواند روی این سه گروه تمرکز بیشتری را داشته و فضای قوی‌تری را به وجود بیاورد .

برای امروز بهترین سناریو ثبات و اندک مثبت آرام نمادهای بزرگ است و بدترین سناریو این است که بازار کمی مثبت آغاز کند و دوباره بر فشار فروش اضافه و منفی شود امیدواریم سناریوی اول رخ دهد .

دانش سرمایه ارکا به صورت همه روزه برای سهام ها و اخبارهای بازار سرمایه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

منبع: سازمان بورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *