امروز بازار را در حالی آغاز می کنیم که به نظر می رسد مسیر بازار روز چهارشنبه کمی ذهن ها را نسبت به روند پیش رو نگران کرده است .

به نظر می رسد بازار نیاز به این دارد تا امروز کمی جریان اعتماد سازی را بهبود بخشد و این بهبود جریان اعتماد باید در مثبت بودن بازار خود را نشان دهد که ناشی از عملکرد بازار چهارشنبه بوده به واقع بازار باید این اطمینان را نسبت به فعالان بدهد که روند هفته قبل هنوز تغییر نکرده و شرایط می تواند به خوبی هفته قبل ادامه داشته باشد .

بازار امروز از این نظر مهم خواهد بود که باید بتواند یک منفی به مثبت قوی و محکم را نشان دهد تا بسیاری از ابهامات و ترس ها برطرف گردد و گرنه اگر این اتفاق رخ ندهد احتمالاً پله بعد کاهش ارزش معاملات و سپس رکود دوباره بازار خواهد بود از همین رو به مثبت بازار امروز بسیار نیاز داریم عدم مثبت شدن نشانه خوبی برای بازار نخواهد بود .

برای گروه های برتر بازار نیز احتمالا خودرو و بانک و پالایش می توانند با معاملات مثبت خود جو بازار را بهبود بخشند و در سوی دیگر فضای گزارش‌های بازار نیز نشان می دهد که روند خوبی در گزارش ۹ ماهه ها در پیش خواهد بود البته اخبار مثبت هم کم نداریم دلار نیمایی ۲۴۸۰۰ ورند خوب بازارهای جهانی نکته مثبتی است که می تواند به بازار امروز و به کامودیتی ها کمک کند .

زعفران بهمن در تایم 15دقیقه پس از رسیدن به اهداف تعیین شده در فاز استراحت قرار دارد.
اولین حمایت محدوده 40150 و اولین مقاومت محدوده 40600
در صورت عبور از 40600 هدف بعد محدوده 41000

طبق مدل پیش میرویم همچنان صعود داریم

 

 

 

سکه در آستانه صدور سیگناال خرید
منتظر Close  امروز هستم

 

 

طبق مدل پیش میرویم همچنان صعود داریم

 

دانش سرمایه ارکا به صورت همه روزه برای همراهان خود سهام ها و اخبارهای بازار سرمایه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

منبع : سازمان بورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *