درباره دگ کوین (Dagcoin)

دگ کوین اگرچه در دسته ی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است ولی از جهت معامله گری و اصول معامله کاملا با ارزهای دیگر متفاوت است. زیرا بر خلاف سایر ارزها، فلسفه ی طراحی آن معامله نیست بلکه رسما بعنوان پول دیجیتال پایه گذاری شده است.

خرید پکیج آموزش بورس

آیا دگ کوین ادامه ی همان پروژه کلاهبرداری Onecoin است؟

با بررسی پروژه ی Onecoin به رد پای نیلز گراسبرگ (Nils Grossberg) و کریس رس (Kris Ress) می رسیم، این دو شخص همان طراحان Dagcoin هستند. در هر یک از ارزهای دیجیتال قصد و هدف بنیانگذار آن تعیین کننده اعتبار و هدف آن ارز است. با تحقیق در سوابق طراحان پروژه ی دگ گوین، به چیزی غیر از سابقه ی سیاه آنها نمی رسیم. با همین تحقیق ساده می توان هدف آنها از این پروژه ی جدید را حدس زد.

دگ کوین / ارز دیجیتال

شیوه ی قیمت گذاری دگ کوین و ارزش بازاری آن

از آنجاییکه دگ کوین بعنوان پول برای معامله گری طراحی شده است، بنابراین روند کار به این صورت است که هرچقدر تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند بالاتر رود، قیمت این ارز هم بالا خواهد رفت. طبیعی است که برای تبلیغ بیشتر آن به سراغ مراکز خرید و فروش بروند.

شیوه ی قیمت گذاری در دگ کوین را همراه با مقایسه ی آن با قیمت گذاری در سایر ارزهای دیجیتال تشریح می کنیم.

اصول افزایش و کاهش قیمت ارز دیجیتال و تفاوت با دگ کوین

شرط کاهش و افزایش قیمت ارز در بازار، خرید و فروش و انجام تراکنش بر روی آن است. ارزهایی مانند بیت کوین، مراحل تعریف شده و پیچیده ای را دنبال کرده  و تفکر خارق العاده ای پشت آن است. عرضه و تقاضا قیمت را جابجا می کند و بسته به قدرت بازاری، بنیاد ارز، محبوبیت و افزایش تقاضا قیمت آن نیز رشد خواهد کرد. این امر بسیار اصولی و منطقی است. در حالیکه دگ گوین اصلا اینگونه نیست و صرفا وسیله ی مبادله، بصورت پول دیجیتال است و هرچقدر هم بررسی کنید به هیچ اصول خاصی نخواهید رسید. زیرا شرکت ساکسس فکتوری ( شرکت Success Factory موسس ارز دیجیتال Dagcoin است) خود قیمت Dagcoin و نوسانات را تعیین می کند، این مساله کاملا با شکل یک بازار مبادله ای در تعارض است.

حال چه دلیلی دارد قیمت پول مبادله گر افزایش پیدا کند؟ چطور ممکن است با خرید و ذخیره یک نوع پول کسب سود کرد؟ ( لازم به ذکر است که این نوع پول و شیوه مبادله گری با خرید فروش دلار و یورو و … فرق دارد. و نمی توان همانند این پولها از طریق بازار فارکس و آربیتراژ (Arbitrage) کسب سود کرد) غیر از اینکه تفکری پشت آن است که صرفا هدف منفعت طلبی داشته و نیت سوء در بطن آن پنهان است؟

دگ کوین خطری در کمین سرمایه

گروه و یا شرکت ساکسس فکتوری جامعه هدف خود را مراکز خرید و فروش قرار داده ست. به این طریق افراد بیشتری را ترغیب به خرید Dagcoin مینماید، و شعار خود را به گونه ای تبلیغ می کند که هر شخص نیز خود مبلغ شده و دیگران را به خرید دگ کوین دعوت میکند. با این شگرف افراد زیادی به مجموعه ملحق شده و این روند ادامه می یابد.

با این تفاسیر چه چیزی در ذهن شما تداعی می شود؟ دقیقا به ساز و کار شرکت های هرمی می رسیم. در طول تاریخ هیچ گاه شرکت های هرمی هیچ نفعی برای زیرمجموعه ها نداشته اند غیر از اینکه سرمایه را از جیب افراد به شرکت سرازیر کرده و با کلاهبرداری افراد زیادی را نقره داغ کرده اند.

دگ کوین (Dagcoin) تجارت یا کلاهبرداری مدرن؟

اساس کار شرکت های هرمی همگی یک چیز است؛ تشکیل زیرمجوعه و کسب سود هنگفت. فقط به فراخور زمان، شرایط و میزان دانش و درک مردم شکل آن را تغییر می دهند.

دگ کوین شکل نوین و مدرن کلاهبرداری های سابق است. دقیقا سیاستی که در وان کوین (Onecoin) اجرا شده بود در دگ کوین نهادینه شده است. طراحان شرکت های هرمی در دوره های مختلف فقط شکل اجرا را تغییر میدهند تا بتوانند شکل قابل باور به آن داده  و جلب اعتماد نمایند.

دگ کوین / ارز دیجیتال

 

نکته نهایی از پروژه کلاهبرداری دگ کوین

شما با آموزش ارز دیجیتال میتوانید بخوبی وارد این بازار شوید .مسأله ی اثبات کلاهبرداری Dagcoin مانند حل کردن یک پازل ساده است و تیکه های آن؛ سابقه ی طراحان پروژه، هدف پروژه، الگوی قیمت گذاری، فلسفه ی افزایش قیمت دگ کوین، روش گردآوری متقاضی و حل معمای سود است. که در نهایت به مجموعه ای از کلاهبرداری مدرن و البته دیجیتالی می رسیم. مگر می شود که همه چیز ( از جمله قیمت و دامنه ی نوسان) را آماده در اختیار افراد قرار دهند و بگویند حالا شما بفرمایید کسب سود کنید؟!

4 دیدگاه

  • باسلام خدمت سایت محترم به نطرتون اتحادیه اروپا چرا به همچین شرکتی مجوز داده؟چرا الان که هرروز تعداد نفرات و شرکت های بیشتری دارن میان جلوی شرکت رو نمی گیره شرکت ساکسس اخیرا پروژه ای به نام viewداره که انقلابی در عرصه واقعیت مجازی هست شما خودتون تریدرهستین و ناراحتین که دگ کوین رشد میکنه

    • سلام خدمت شما دوست عزیز شما زمانی میتونید بگید یک شرکت یا ارز دیجیتال اوکی هست که خودتون کاملا بتونید ، درک کنید موضوع، نه از کسی چیزی شنیده باشید
      بند شخصا با کسانی که زیر مجموعه میگرفتن صحبت کردم وعده های میدادن که با عقل جور در نمیومد ، یک زمان گلدکوئست هم این کارو میکرد آخرش چی شد ؟
      از همه این ماجرا که بگذریم ، میتونید شما خریداری کنید ما مسئول تفکر شما نیستیم ، فقط فقط با دید باز وارد این نوع بازار ها شوید ( موفق باشید)

  • شماها خسته نشدین از اینهمه دروغ خوب شد یک وان کوین اومد که دولت آمریکا زد زیر لنگش اونم بخاطر بخاطر افتادن منافع آمریکا بود ک وان کوین شکست خورد و اینم بدونید ک دگ کوین اولین ارز دیجیتال مجوزدار بین المللی هست که از اتحادیه اروپا مجوز فیات همان مجوز یورو را گرفته است .
    و اینکه آقای کیوساکی و خیلی از اشخاص بزرگ دیگه تایید کردن این ارز رو فقط تو سایتهای ایرانی هست ک ب لطف ی مشت احمق دارن ذهن مردم رو خراب میکنن همون کاری که ده سال پیش درباره بیت کوین گفتین همه تون نوشتین ک کلاهبرداری هست و مردم رو ترسوندین ولی خودتون ی عالمه بیت کوین خریدین مشخصه کلاهبردار اصلی شماهایی هستین ک این اراجیف رو ب خورد مردم می‌دین متاسفم از جهالتی ک مردم ما دچار شدن وگرنه با دگ کوین فقر ریشه کن میشه از بین ما ولی حیف ک نمیذارن

    • سلام ، دوست عزیز این مجوزا ها هم تو ایران به خیلی ها دادن آخرش هم اختلاس کردن و رفتن ، شما قدرت تفکر و تصمیم گرفتن دارید ، قبل از هر کاری اول باید مطمئن شود من و امثال من پولمون از سر راه نیاوردیم ، برای سرمایه گذاری راه های بهتری هم هست
      از همه این ماجرا که بگذریم ، میتونید شما خریداری کنید ما مسئول تفکر شما نیستیم ، فقط فقط با دید باز وارد این نوع بازار ها شوید ( موفق باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *