امروز در حالی بازار را آغاز می کنیم که شرایط امروز با روز چهارشنبه کاملا متفاوت است . در حالی که روز چهارشنبه احتمال پیروزی ترامپ بالا رفته بود و بیشتر نمادهای صادرات و دلار محوری با رشد همراه شده بودند ، اما امروز وضعیت کاملا متفاوت است و بایدن در یک قدمی پیروزی است و به نظر امروز نماد های مثبت روز چهارشنبه منفی شوند .

انتخابات به اوج هیجان خود رسیده است و برخلاف تصور اینکه نتیجه انتخابات تا امروز مشخص خواهد شد متاسفانه هنوز تکلیف آن مشخص نشده و ممکن است روز ها و اگر مسائل حقوقی پیش بیاید تا هفته ها و ماه ها به طول بیانجامد که این عدم روشن شدن تکلیف انتخابات برای بازار اصلا خوب نیست .

امروز بیش تر از همه نگاه بازار ها و همین طور بازار بورس به قیمت ارز خواهد بود . با بیش تر شدن شانس بایدن باید دید که چقدر اصلاح را در قیمت ارز ها خواهیم داشت و از سوی دیگر بانک مرکزی چه قیمت هایی را برای خرید و فروش تعیین می کند . به نظر امروز در ابهامات موجود  کنترل بازار ارز در اختیار بانک مرکزی است و می تواند جهت اصلی ارز  را تعیین کند .

نکته مهم دیگر خروج بیشتر حقیقی ها و حضور بیشتر حقوقی ها در بازار است که می توانند در چنین روز هایی کنترل بازار را بیشتر در دست بگیرند و به نظر حمایت های خوبی را از این گروه در بازار داشته باشیم اما فعلا بار روانی روی بازار سنگین است .

 

 

 

پایگاه اطلاعات رسانی رایگان دانش سرمایه آرکا 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *