در مورد بازار به خصوص در روز های گذشته شاهد چرخش پول در چند نماد و صنعت خاص بودیم . دیروز شاهد بودیم که حمایت ها در گروه های کامودیتی محور کمتر شد و بیشتر شاهد معاملات قوی تر خودرویی ها و تا حدودی بانکی ها بودیم و دلیل آن این بود که عده ای از نوسان گیران به امید رفع تحریم ها خرید های خوبی به خصوص در خودرویی ها داشتند .
از طرفی شاهد ادامه رشد دلار هستیم و در حال حاضر دلار به محدوده های بالای 23 هزار تومان رسیده است . به نظر تثبیت دلار در قیمت های بالای 22 هزار تومان می تواند سیگنال خوبی برای بازار باشد .
و اما سیاست که این روز ها روی بازار سایه انداخته است و با داغ شدن  بحث انتخابات و اظهار نظر های مختلف ، ابهامات در مورد آینده بازار افزایش پیدا کرده است . با این اوصاف نباید انتظار زیادی از بازار تا مشخص شدن نتیجه انتخابات داشته باشیم .
در مورد بازار امروز به نظر گروه خودرویی در ابتدا لیدر بازار شوند و حجم خوبی از معاملات را در بر بگیرند . صف های خرید خودرو و خساپا هم خوب است اما از آن طرف فروش سنگینی از سمت حقوقی ها در روز گذشته صورت گرفت که می تواند امروز نیز افزایش پیدا کند  و شاید تا انتهای بازار صف خرید این دو نماد جمع شود .
از طرفی با رشد دلار و رشد قیمت های جهانی کامودیتی ها انتظار داریم حمایت های بهتری از صنایع فولادی ،  پتروشیمی و معدنی ها به خصوص در قیمت های منفی صورت بگیرد .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *