با این شرایط بازار چشم انداز خاصی نمی توان برای  امروز داشت و بازار برای چشم اندازی روشن به تغییرات عمده نیاز دارد که بخشی از آن ناشی از قوانین است بخشی دیگر می تواند بحث تزریق پول و بخشی دیگر مشخص شدن  مسائل سیاسی باشد .
در مورد قوانین فعلا مرغ سازمان فقط یک پا دارد و حاضر نیست بازار را از این باتلاق قوانینی که ایجاد کرده نجات دهد . در مورد تزریق نقدینگی هم حرکت هایی مانند انتشار اوراق تبعی صورت گرفته اما کافی نبوده است و نتوانسته انتظارت کافی را بوجود بیاورد . و در مورد مسائل سیاسی در مورد برجام به نظر به زودی تکلیف آن مشخص خواهد شد و مسئله مهم تر انتخابات است که به نظر اکثر بازار ها را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد .

به هرحال بازار با وجود تمام خبرها و اتفاقات و نشانه هایی که وجود دارد احتمالا مثل دیروز و مثل روزهای قبل  باز هم یک منفی دیگر را تجربه خواهد کرد .

نمی توان به طور دقیق زمان برگشت و بهبود بازار را پیش بینی کرد ما احساس می کنیم بازار نیاز به یک واکنش سریع و یک شوک ناگهانی دارد که شاید تاکید می‌کنیم شاید با ثبات نرخ ارز و یا خبر های سیاسی موضوع برای بازار روشن‌تر شود .  روزهای قبل بیان کردیم و باز هم می‌گوییم که زمان همه چیز را روشن می کند  اما مشکل این است که وضعیت بازار دیگر اورژانسی شده و زمان نجات او با گذشت هر روز کمتر و سخت تر می شود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *