اطلاع از ساعت های کاری بازارهای جهانی ، مساله مهمی است که هر سرمایه گذار علاقه مند به فعالیت در بازارهای جهانی باید بداند. آموزشگاه آرکا گرچه محوریت فعالیتش آموزش بورس در شیراز است ولی توصیه و رهنمودهایی هم در زمینه فعالیت در بازار ارز جهانی و فارکس دارد. در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که در کنار دیگر سایت های کاربردی بازار سرمایه تمام اطلاعات لازم در رابطه با ساعت کاری بازارهای جهانی و جفت ارزها، شاخص ها و بسیاری از اطلاعات کاربردی بازار فارکس ارائه می دهد.

dev_productivity

زمان شروع و اتمام بازار بورس جهانی

سوالی که ذهن علاقه مندان فعالیت در بازار جهانی را درگیر می کند این است که آیا ؛

بازار جهانی هم مانند بازار بورس تهران در ساعات بخصوصی باز است؟

با توجه به تفاوت اقلیم و اخالاف ساعت بین کشورهای مختلف ، در چه ساعتی از شبانه روز مجاز به معامله در بازارهای جهانی هستیم؟

چگونه از ساعت فعالیت بازار بورس هر کشور مطلع شویم؟

ساعت کاری بازار جهانی فارکس چه زمانی است؟

 

در پاسخ به سوالات بیان شده به طور کامل داستان ساعات معامله گری در بازار جهانی فارکس را بیان میکنیم. تایم معامله در بازارهای جهانی 24 ساعته است و محدود به یک مدت معین در طول روز نیست. می پرسید چرا؟ بازارهای جهانی از جهت ساعت کاری با یکدیگر همپوشانی (overlap  ) دارند بدین معنا که با اتمام ساعت کاری در یک بازار، بازار دیگری آغاز می شود. شروع بازار جهانی از بازار بورس سیدنی استرالیا هست و پایان آن بازار بورس نیویورک امریکا، این سیکل در 5 روز از هفته تکرار می شود. توجه داشته باشید که روزهای شنبه و یکشنبه روزهای تعطیل بازارهای جهانی است.

مهمترین بازارهای جهانی شامل:

  • بازار بورس سیدنی در استرالیا
  • بازار بورس توکیو در ژاپن
  • بازار بورس هنگ کنگ در
  • بازار بورس فرانکفورت در آلمان
  • بازار بورس لندن در انگلیس
  • بازار بورس نیویورک آمریکا
financial data

بهترین ساعات معامله در بازار جهانی

در ساعت 16:30 الی 20:30 به وقت تهران ، بهترین زمان برای ترید کردن در بازار فارکس است زیرا در این تایم دو بازار مهم لندن و نیویورک یکدیگر را همپوشانی میکنند. معامله گران حرفه ای در سرتاسر جهان این ساعات را جهت انجام معاملات خود انتخاب می کنند . و گفته می شود که 70 درصد از کل معاملاتی که در بازار جهانی رخ می دهد مربوط به همین ساعت معامله گری است. این تایم از روز بعنوان ساعت طلایی معامله در بازار فارکس است.

معرفی سایت Market24hclock.com

سایت مارکت 24 سایتی جامع و کاربردی از ساعت کاری بازارهای رسمی جهانی ، بعلاوه نمودار جفت ارزها و ارزش آن، شاخص ها و خرید و فروش تریدرها است و اطلاعات سودمندی از آن قابل دسترسی است. سایت market24 همچنین هر یک ثانیه بروز می شود و هر زمان می توان اطلاعات بروزی از بازارهای فارکس را استخراج کرد.

شایان ذکر است بسیاری از نمودارها و تحلیل ها نیز به این سایت اضافه شده است که با وجود نرم افزارهایی که در آن ایجاد شده و بر روی موبایل های هوشمند قابل اجرا است، در مجموع کار را برای تریدرها راحت کرده است.

هدف سایت مارکت 24 پرداختن به نیازهای مهم یک تریدر است که مهمترین آن اطلاعات بروز و آنی از بازارهای جهانی است.

آدرس سایت:

os_upgrade

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *