سهام پیشنهادی

زعفران تیر ماه1400

با کوتاه تر شدن طول موج و برخورد چندین باره قیمت به سطح حمایتی . احتمال شکست این سطح بالاست

منتطر شکست صحیح میمانیم و در صورت رویت سیگنال قوی  فروش باز میگیریم 

حد ضرر کمی بالتر از نقطه ورود و حد سود به ترتیب 12500و 12000 هزا رتومان

نسهام پیشنهادی

قره فروردین 1400

با توجه به اینکه در تایم یکساعته هنوز کلوزی زیر سطح 19000 هزار تومان دیده نشده 

فعلا افست میمانیم

در صورت تثبیت قیمت زیر 19000 تومان با حد ضرر نقطه ورود و حد سود 18500و 18000 تومان به  اخذ موقعیت فروش باز

عمل میکنیم

سهام پیشنهادی

نقره آتی تحویل اردیبهشت ماه  در تایم فرم 15 دقیقه در صورتی که بتواند پایین تر از 19500 تومان به صورت صحیح تثبیت کند میتواند تا 19000 و 18500 تومان افت قیمتی داشته باشد

بنابراین با مشاهده موقعیت مناسب جهت اخذ موقعیت فروش باز با حد سود های 19000 و 18500 وارد معامله میشویم

در صورت باز شدن قیمت با گپ منفی منتظر پولبک میمانیم

سهام پیشنهادی

با دیدن چهره بازار دیروز و البته پایانی که داشت خیلی سخت نیست که بازار فردا را پیش بینی کنیم به نظر بازار برای رهایی از این اتفاق به یک شوک و یا شاید بهتر بگوییم یک معجزه نیاز دارد .  معجزه ای که در پول خلاصه می شود و چرا روی جریان پول تاکید می کنیم چون که بسیاری از سهم ها با گزارش‌های خیره‌ کننده مواجه شدند اما واکنش بازار در طول بازی دیروز فقط یک نگاه کوتاه بود و همچنان در مسیر منفی خود گام بر می داشتند از همین روست که معتقدیم چیزی که بازار احتیاج دارد یک شوک قوی مالی و پولی است که بتواند کمی شرایط را بهبود بخشد .

در سوی دیگر نرخ دلار را داریم که به سطوح ۲۴۵۰۰ رسیده است . البته بازار به افزایش نرخ ارز احتیاج زیادی ندارد بلکه ثبات نرخ ارز و قابل پیش بینی و قابل محاسبه بودن آن می‌تواند بیشترین کمک را به آن بکند . 
برای آینده بازار از نظر چآرتیست ها شاخص می تواند تا یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد افت ‌کند .  در سوی دیگر جریان سیاسی هم بسیار خاص شده و چشم همه به تحولات سیاسی است . در مجموع بازار عجیبی را داریم و برای رهایی از آن نیاز به یک فشار قوی مثبت در سمت خریدار است . دیروز به وضوح روشن بود که حجم صفوف فروش آنقدر ها قوی و بالا نبود اما خریداری هم وجود ندارد که بخواهد خرید کند و این دقیقا همان مشکل بزرگ بازار است . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *