لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

بنظر می رسد با خروج از محدوده کانال نزولی بتواند در وهله اول تا مجدوده 3500 رشد کند مقاومت های بعدی محدوده های 4000 -4500 -5000 می باشد که در صورت رشد  در هر یک از سطوح قسمتی از حجم را تسویه می کنیم . ورود با حد ضرر بازکشت قیمت درون کانال قابل بررسی می باشد .

سطح مقاومتی محدوده 4400 شکسته و در حال تثبیت روی ان می باشد ورود در نزدیک همین با حد ضرر تثبیت زیر آن و حد سود اول محدوده 6200 تا 6800 قابل بررسی می باشد .

نشانه های تغییر روند تشکیل حفره بالاتر از حفره ی قبلی در نمودار مشهود است با شکست سطح محدوده 1250 و تثبیت روی ان می توان انتظار  رشد تا مقاومت های مشخص شده را داشت، ورود پس از شکست با حد ضرر تثبیت زیر محدوده شکست شده و حد سود های تعیین شده قابل بررسی می باشد .

محتوافولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد واقع در بازار اول تابلوی اصلی بورس قیمت پس از عبور از خط روند نزولی اکنون پولبک خود به این خط را کامل نموده و احتمال رشد آن در روزهای آینده زیاد به نظر می‌رسد با توجه به فاصله قیمت آخرین معامله از پایانی می توان تصور نمود که در روزهای آینده نیز شاهد رشد قیمت باشیم ورود در همین محدوده با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 1100 کم ریسک و ارزنده می‌باشد حد سودهای در نظر گرفته شده مقاومت های 1500 و 2100 و 2500 می باشد

پالایش نفت بندرعباس با نماد بورسی شبندر واقع در بازار دوم بورس حجم معاملات روز گذشته نزدیک به یک و نیم برابر میانگین حجم ماه رقم خورد و با توجه به فاصله قیمت آخرین معامله از پایانی و برگشت قیمت به سقف کانال نزولی و حمایت قبلی شاهد تکمیل پولبک هستیم و اکنون زمان مناسبی برای ورود به این سهم می باشد حد ضرر برگشت قیمت به داخل کانال و تثبیت قیمت زیر 2200 و حد سودهای در نظر گرفته شده مقاومت های 3400 و 4400 و 6200 می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *