سهام پیشنهادی

تامین سرمایه دماوند (تماوند) -نمادی از بازار پایه زرد فرابورس

قمیت در یک کانال با شیب ملایم در حرکت است بنظر می رسد در نزدیکی کف کانال با همین حد ضرر و حد سود های خط میانی  و سقف  کانال بتوان منتظر فرصت ورود مناسب بود ، ورود  کم ریسک تر پس از شکست خط روند نزولی قیمت در محدوده مناسب از نظر ریسک به ریوارد می باشد  .

مدیریت سرمایه با توجه به ریسک های بازار پایه  لحاظ شودو

سهام پیشنهادی

پتروشیمی فارابی (شفارا) – شرکتی از  بازار پایه زرد فرابورس :

پتانسیل واگرایی +RD در نمودار مشهود است MACD OSMA نیز فاز خرید دارد  به نظر می رسد  با شکست خط میانی باند بولینگرقیمت بتواند تا محدوده ی 470 ( خط میانی باند بولینگر در تایم بالاتر ) رشد کند ، ورود با مدیریت سرمایه و دیدگاه نوسانی قابل بررسی می باشد .

سهام پیشنهادی

سهم در روز گذشته روی سطح حمایتی 2100 با کندل قوی و حجم مناسب واکنش داده است ، پتانسیل واگرایی +rd  نیز قابل مشاهد است ورود کم ریسک پس از اعتبار واگرایی با شکست خط روند ار اس ای با حد ضرر 2100 و هدف اول محدوده 3700 قابل بررسی می باشد مقاومت 2700 و عبور از آن بسیار حائز اهمیت می باشد . پرریسک ها در نزدیکی سطح 2100 با حد ضرر تثبیت زیر کندل ماربوزوی شکل گرفته میتوانند ورود کنند . 

سهام پیشنهادی

واگرایی +RD معتبر شده و به نظر می رسد سهم در حال تشکیل نشانه های روند  صعودی (قله بالای قله -حفره بالای حفره) می باشد ورود  با شکست سطح 545 با حد ضرر آخرین حفره مینوری (500) و حد سود اول 650 و اهداف بعدی 840 و 1000 قابل بررسی می باشد .با مشاهده نشانه های برگشتی در سطوح مقاومتی سیو سود می کنیم .

رعابت مدیریت سزمایه و داشتن   استراتژی برای معاملات  از الزامات معامله در بازار می باشد . 

سهام پیشنهادی

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد رتاپ حجم معاملات روز گذشته نزدیک به دو برابر میانگین حجم ماه رقم خورد.. فاصله قیمت آخرین معامله از پایانی حدود ۲/۵ درصد بیشتر..پی بر ای سهم تقریباً نصف گروه… قیمت در نمودار در آستانه شکستن خط روند نزولی..مکدی اوسما سیگنال خرید.. برگشت قیمت از محدوده حمایت قبلی…همه اینها میتواند نشانه های رشد سهم در روزهای آینده باشد.اما اما باید منتظر تثبیت قیمت بالای خط روند باشیم.و در این روزهای بازار با توجه به شرایط خوب بسیاری از سهام همچنان بهترین گزینه برای معاملات نوسان گیری می باشد حد ضرر تثبیت قیمت زیر 650 و در صورت رشد حد سودهای 900 و 1450 در دسترس قرار خواهد گرفت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *