سهام پیشنهادی

نماد سپ خط روند نزولی خود را شکسته است . خرید در همین محدوده با حد ضرر تثبیت زیر 1700و حد سود 2200 تومان ارزنده می باشد.

سهام پیشنهادی

نماد چدن بر روی یک حمایت قوی قرار دارد و مورد حمایت قرار گرفته است . خرید در محدوده ی همین حمایت با حد ضرر تثبیت زیر 2300 و حد سود های 3000 و 4000 تومان ارزنده است .

سهام پیشنهادی

شاخص خودرو همانطور که مشاهده می کنید بر روی یک حمایت قوی  و در انتهای موج 5 قرار دارد . پس می توان منتظر یک اصلاح تا محدوده های سبز رنگ مشخص شده بود که هدف اصلی این اصلاح محدوده ی موج 4 می باشد .

با توجه به این موضوع می توان منتظر رشد موقت تعدادی از نماد های گروه خودرویی مانند خزامیا بود.

سهام پیشنهادی

نماد ورنا در تایم فریم هفتگی بر روی سطح 78.6 فیبوناچی قرار دارد که دو بار به این محدوده واکنش نشان داده است . می توان در همین محدوده با حد ضرر تثبیت زیر همین سطح یعنی  530 تومان و حد سود 900 تومان که سطح 61.8 می باشد خرید انجام داد .

سهام پیشنهادی

نماد سقاین در حال تشکیل یک الگوی مثلث نزولی برگشتی می باشد . چنانچه حمایت  7300 تومان از دست برود این الگو کامل می شود و هدف این الگو محدوده ی 5700 تومان می باشد.

پس افرادی که این سهم را دارند به این نکته توجه کنند.

سهام پیشنهادی

نماد خزامیا بر روی یک محدوده ی حمایتی قوی قرار دارد و در این محدوده مورد حمایت قرار گرفته است . خرید در همین محدوده با حد ضرر تثبیت زیر 720 تومان و حد سود 1200 تومان ارزنده می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *