سهام پیشنهادی

برکت(گروه دارویی برکت (برکت) – بازار دوم بورس)

نمودار این نماد پس از اینکه به هدف 100در صد پروجکشن رسید و واکنش قیمتی به این سطح را نشان داد مجددا با رسیدن و نزدیک شدن به قیمت 3000 تومان با یک حجم خوب در روز کاری گذشته  سیگنال خرید با  هدف 4000 و 4500 تومان  و حد ضرر تثبیت قیمت زیر 2900 تومان را صادر کرده است

سهام پیشنهادی

زعفران تیرماه تحویل 1400 

با توجه به حجم کم معاملات در روز های پیشین و کم رمق بودن ان  منتظر شکست خط روند نزولی یا سطح حمایتی میمانیم

فعلا آفست بودن بهترین گزینه است

با رویت هر کدام از دو مورد فوق وارد معاملات خواهیم شد

سهام پیشنهادی

امروز بازار با یک تردید جدید و ان هم بحث مذاکرات و نرخ ارز مواجه است که این حس تردید کمی کار بازار را دشوار و سخت میکند و البته منفی بودن بازارهای جهانی هم مزید بر علت می شود ولی در کل امروز ان حس تردیدی که برخی از ان صحبت میکردند ممکن است به شکلی دقیق تر و خاص تر خود را نشان دهد و همه صبور تر باشند و تماشاچی تر شوند . نکته مهم این است که این موضوع و موارد دیگر همه باعث بروز یک سیاست صبر و تماشا در بازار شده که خود باعث تعویق خرید و کندی انجام معاملات خواهد شد مگر واکنش نرخ ارز قاطع و روشن باشد .
در مورد برجام گفته می شود روز سه شنبه برای اولین بار شاید در این مدت به نظر ایران و آمریکا به همراه سایر اعضای گروه پای یک میز می نشینند ببینید این موضوع یعنی آغاز یک مسیر و نکته خاص آن این است که اگر منجر به افت قیمت دلار شود تحولی است که می تواند در بازار نیز موثر باشد و تا قبل از آن فقط یک مذاکره و حرف است که تا به امروز بارها و بارها تکرار شده چیزی که احتمالا بازار را آزار میدهد رفتار نرخ ارز است که میخواهد کمی روند کاهشی بگیرد معمولاً در چنین رویدادهایی بازار سرمایه به دلیل عدم درک درستی از شرایط دست به خودکشی می‌زند و فاز فروش و یا عدم خرید تابهبود و روشن تر شدن را برمیدارد . 
البته از امروز به شکل رسمی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد . تعطیلات برخلاف همیشه آش دهن سوزی برای بازار نبود و برآیند آن برای بازار سرمایه منفی بود به خصوص تحولات روز چهارشنبه که حسابی سهامداران را غافلگیر کرد و البته آنها نیز از ین روند منفی کمی جا خورد و به واقع در ذوق آنها خورد . 

در کل با توجه به معاملات روز چهارشنبه و شرایط جاری به نظر بازار شروع منفی خواهد داشت و تنها امید بازار ، حضور حقوقی ها در سمت خریدار و حمایت های دستوری است به خصوص اینکه حجم معاملات افت قابل توجهی داشته و می توانند خیلی راحت تر از گذشته بازار را کنترل کنند . 

سهام پیشنهادی

در سر رسید شهریور قیمت تقریبا روی حمایت خوبی قرار دارد و در همین زمان واگرایی در کف اتفاق افتاده است 

انتظار دارم تا با توجه به حمایت و واکرایی قیمت بتواند رشد کند

حد ضرر تثبیت قیمت پشت حمایت 13180

سود 13500

موفق باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *