در مورد وضعیت بازار به نظر می رسد فضا کمی آرام شده و همه به دنبال تحولات جدید تر و اخبار خاص تری هستند .
دیشب وزیر اقتصاد صحبت هایی در مورد نرخ خوراک و سوخت داشتند البته عدد و رقمی گفته نشد اما این امیدواری را داد که برای ان سقف گذاشته خواهد شد . البته انتظار بازار از صحبت های دیشب وزیر بیشتر بود و همین شاید بازار امروز را با مشکل همراه سازد .
در مورد نرخ سوخت برای فولادی ها شنیده می شود 2300 تومان است و به نظر این نرخ برای پتروشیمی ها و پالایشی ها هم همین مقدار باشد و به نظر در صورتی که تایید شود رقم خوبی است و با تخفیف مالیاتی به راحتی خنثی می شود .
در خودرویی ها هم اخبار ورود بخشی از محصولات آنها به بورس کالا و آزاد شدن قیمت آنها توانسته جو گروه را بهتر کند . ادامه جو خوب خودرویی ها می تواند به شرایط کل بازار کمک کند . البته امروز به نظر در سقف های قیمتی فشار عرضه بالاتری را داشته باشیم .
در کل انتظارات عجیبی از بازار نباید داشت . به نظر هنوز ساختار شکننده اعتماد به بازار محکم نشده و این خود دلیل مهمی برای شرایط خاص بازار است .

زعفران دی در تایم 15دقیقه همچنان ناتوان در تشکیل ساختار صعودیست .قیمت پس از وارد شدن به محدوده حمایتی 36200 تا 36700 با افزایش تقاضا و رشد قیمت مواجه شد.اولین مقاومت خط روند نزولیست.قیمت با شکست مقاومت 38800 می تواند وارد روند صعودی شود.

 

 

 

دلار (چارت غیر رسمی)

واگرایی سقف مشاهده میشود

اما این واگرایی ضعیف است چون قله ها از هم دور هستند اثر واگرایی همین افتی بود که مشاهده کردیم

هنوز سیگنال ها خرید است و روند صعودی 

باید منتظر دیدن واکنش به کف کانال (حدود 29000) و خط روند RSI باشیم

 

طبق مدل پیش میرود 

 

مدل شاخص هم وزن

 

 

 

 

رفتار احتمالی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *