با توجه به تشکیل پیووت ، تشدید واگرایی و پولبک به خط روند ار اس ای ، از این موقعیت خارج می شویم

تایم فریم:

استراتژی:

حد ضرر و تارگت:

ریسک به

 

روز گذشته بازار خوبی نداشتیم و بازار از مثبت به منفی رفت و فشار عرضه ها بیشتر و فضا منفی تر شد و در نیم ساعت آخر تقریباً تبدیل به جهنمی برای خریداران شده بود به خصوص خریداران ابتدای وقت دیروز و اکثر سهم ها با رنج های منفی کار خود را تمام کردند . رنج هایی که اختلاف قیمت زیادی با قیمت پایانی داشتند و این به معنی این است که امروز بازار کار آسانی را نخواهد داشت و فشار فروش جدی روی سر بازار است به خصوص این فشار در دقایق اول و نیم ساعت اول بازار بیشتر به چشم می آید .
در مورد بازار امروز در بازار های جهانی تغییرات خاصی نداشتیم که بتواند کمک خاصی به بازار بکند . اما در بحث دلار به نظر دلار در حال سفت شدن در قیمت های بالای 27 هزار تومان است که در صورت ادامه می تواند تا حدی خیال سهامداران را راحت کند .
اما برای بازار امروز دو سناریو وجود دارد که در هر دو آغاز بازار منفی است و در بدترین حالت منفی بازار شدت گرفته و در حالت دوم از منفی به مثبت تغییر فاز بدهد و البته حجم در این حالت بسیار مهم است که باید بالا باشد تا سیگنال روشنی برای خریداران بفرستد .
در نماد ها و گروه ها به نظر با توجه به سیاست های کنترلی سازمان بورس انتظار داریم تا در نماد های بزرگ و لیدر بازار شاهد حمایت های بیشتری از سوی حقوقی ها و بازارگردانان باشیم .

تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش اخیرا موفق به عبور از مقاومت 1520 شده و اهداف 1800 و 2200 و 2950 را نشانه رفته است.

این نماد به نظر تمایل به پولبک به سطح شکسته شده قبلی دارد و دوباره می تواند در محدوده ارزنده ای قرار گیرد.

 

با توجه به عرضه های اولیه قبلی چیزی بین 2.5 میلیون تا 3 میلیون نفر شرکت کردند که با عرضه 4میلیاردی نماد فجهان و قیمت 550 تومانی مبلغی کمتر از 1میلیون تومان برای این عرضه اولیه نیاز است.

در زعفران آبان در تایم 1ساعته شاهد رسیدن قیمت به هدف و برگشت تند قیمت تا مقاومت های بعدی هستیم که البته روز گذشته سیو سود را اعلام نمودیم.

خرید جدید با شکست محدوده مقاومتی 14900 با هدف 15200 و حد ضرر 14800

در صورت افت هدف قیمت محدوده 14550

 

نقره مهر در تایم 15دقیقه همچنان با توجه به کندل هایش عمق کم معاملات را نشان می دهد اما به به هر حال ناتوان در تثبیت بالای مقاومت 22300 بود.

حمایت مهمش محدوده 21900 جهت بررسی خرید

صندوق طلا تحویل مهر در تایم 15دقیقه موفق به شکست حمایت 8800 شد و به هدف 8650 رسید در صورت شکست 8650 هدف بعدی 8550 که حمایت بسیار مهمیست .

همچنان عمق معاملات این نماد بسیار پایین است.

 

سلام دوستان همیشه عزیز امیدوارم خوب باشید.

سهم کگل یکی از سهمهای گروه استخراج کانه های فلزی میباشد.

با توجه به یک روش ژاپنی(دردوره نوسان گیری آموزشهای لازم داده خواهد شد) امروز در قیمت 24600ریال سیگنال خرید برای نوسان گیری به دید کوتاه مدت صادر کرد.حد ضرر زمانی که کلوز کندل روز جاری از قیمت اوپن روز معاملاتی قبل پایینتر باشد. موفقتر باشید.

قربانیان با بی عملی وقت میگذرانند اما انسانهای موفق با آموختن

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *