از سهام خودرویی بهمن دیزل با نماد بورسی (خدیزل)واقع در بازار دوم فرابورس می‌باشد که با یک میلیارد برگ سهم از شرکت های کوچک بازار در روز گذشته با ۶ برابر میانگین حجم ماه معاملات این شرکت صورت گرفت و قیمت در نمودار پس از شکستن خط روند نزولی مینوری در چند روز گذشته اکنون به این خط پولبک کرده و احتمال رشد قیمت در روزهای آینده زیاد به نظر می رسد ورود با حد ضرر تثبیت قیمت زیر4500 کم ریسک و ارزنده می‌باشد و حد سودهایی که در نظر گرفته شده بر اساس سطوح فیبوناچی در محدوده ۶۱ درصد بر روی قیمت 6000 و در صورتی که موفق به عبور از این محدوده گردد می تواند تا 8500 تومن هدف ۱۰۰% فیبوناچی پروجکشن رشد نماید.

دانش سرمایه آرکا یک مرجعه رایگان آموزشی تخصصی در حوزه بازار های مالی و کسب کار می باشد

سرمایه گذاری بوعلی با نماد بورسی (و بوعلی) واقع در بازار اول تابلوی اصلی بورس با ۳ میلیارد برگ سهم یکی از شرکت های متوسط گروه سرمایه گذاری ها می باشد با توجه به نمودار و قرار گرفتن قیمت در یک کانال نزولی شاهد آن هستیم که با شکسته شدن سقف کانال اکنون قیمت به این سقف پولبک نموده و در آستانه رشد مجدد قرار دارد و با توجه به شکست سقف کانال اکنون برای ورود کم‌ریسک و ارزنده می باشد حد ضرر برگشت قیمت به داخل کانال در محدوده تثبیت زیر ۷۰۰ تومن حدسود هایی که در نظر گرفته شده مقاومت ۱۰۰۰ تومان و در صورت عبور قیمت می‌تواند تا ۱۴۰۰ مقاومت بعدی رشد داشته باشد.

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران با نماد بورسی (حکشتی) واقع در بازار دوم بورس با بیش از ۲۱ میلیارد برگ سهام یکی از شرکت های بزرگ بازار از گروه حمل و نقل و انبارداری میباشد که با توجه به نمودار قیمت در استانه شکست مقاومت قرار دارد و در صورتی که موفق به تثبیت در محدوده بالای مقاومت گردد برای ورود کم ریسک و ارزنده خواهد شد ورود پس از تثبیت قیمت با حد ضرر زیر ۳ هزار تومن ارزنده می باشد و حد سود هایی که در نظر گرفته شده ابتدا پنج هزار تومن سپس قیمت در مقاومت دوم تا ۶۵۰۰ تومان می‌تواند رشد نماید و در صورتی که از این مقاومت عبور کند هدف بعدی قیمت ۹ هزار تومان می باشد با محقق شدن شرایط ورود سهم در واچ لیست قرار می گیرد.

 

دانش سرمایه آرکا یک مرجعه رایگان آموزشی تخصصی در حوزه بازار های مالی وکسب  کار می باشد با معرفی ما به دوستان خود در رشد و شکوفاهی به ما کمک کنید

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات با نماد بورسی (و سپهر) واقع در بازار اول فرابورس با توجه به حجم معاملات صورت گرفته در روز گذشته و پولبک قیمت به خط روند نزولی به نظر قیمت می‌تواند در روزهای آینده رشد خوبی داشته باشد اکنون ورود به این سهم با حد ضرر تثبیت قیمت زیر هزار و صد تومن کم ریسک و ارزنده می باشد و قیمت می‌تواند تا مقاومت ۱۴۰۰ رشد نماید در صورتیکه قیمت از این مقاومت عبور کند محدوده بعدی ۱۶۰۰ تومن در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 

شما میتوانید هم اکنون آخرین اخبار بازار سرمایه ، قیمت لحظه به لحظه ارز و طلا  و … ، و تمامی نکات کلیدی که در بازار سرمایه نیاز دارید از آرکا ببنید . با معرفی ما به دوستان خود در رشد و شکوفاهی به ما کمک کنید

ذوب روی اصفهان با نماد بورسی (فروی) از گروه فلزات اساسی با ۶۰۰ میلیون برگ سهم یکی از شرکت‌های کوچک بازار بورس می باشد با توجه به رشد جهانی کامودیتی ها در این مدت در بازار خود نیز شاهد رشد آنها می باشیم شرکت مورد نظر با توجه به رشد خوب در یکی دو هفته گذشته اکنون به مقاومت خود رسیده است در صورتی که بتواند به سلامت از این محدوده عبور کند برای ورود ارزنده خواهد شد و می توان پس از تثبیت قیمت بالای هفت هزار تومان با حد ضرر زیر همین سطح ورودی کم ریسک و ارزنده داشت حد سود در نظر گرفته شده مقاومت ۹ هزار تومان می باشد و در صورتی که قیمت بتواند از مقاومت پیشرو عبور کند اهداف بعدی به روز رسانی خواهد شد فعلاً تا محقق شدن شرایط ورود این سهم را در واچ لیست خود قرار می دهیم.

 

 

 

دوستان و همراهان دانش سرمایه آرکا که در معاملات خود دچار مشکل شدن میتونند با ما در ارتباط باشید تا راهنمای بگیرید

لبنیات کالبر با نماد بورسی (غالبر) واقع در بازار دوم بورس با بیش از ۴۵۰ میلیون برگ سهم یکی از شرکت های کوچک گروه غذایی می باشد با توجه به بالا رفتن قیمت لبنیات و افت زیاد سهام های غذایی در یکی دو ماه گذشته هم اکنون به نظر می رسد که این گروه با توجه به تولیدات خود در بخش های مختلف بتوانند مورد اقبال بازار قرار گیرند سهم مورد نظر درآستانه کراس مووینگ اوریج ۵ و مووینگ اوریج ۵۵ قرار دارد همچنین در اسیلاتور مکدی خط سیگنال در آستانه ورود به فاز خرید قرار دارد در صورتی که کراس به درستی اتفاق افتد برای ورود ارزنده خواهد شد و می توان با حد ضرر برگشت قیمت به زیر مووینگ۵۵ ورود کرد حد سود های در نظر گرفته شده بر اساس مقاومت های قبلی ابتدا در محدوده ۱۶۵۰ و مقاومت دوم در محدوده ۲۰۰۰ تومان و محدوده سوم مقاومت ۲۲۵۰ تومن در دسترس قرار خواهد گرفت تا محقق شدن شرایط ورود سهم را در واچ لیست قرار می‌دهیم.

 

 

 

دوستان و همراهان دانش سرمایه آرکا که در معاملات خود دچار مشکل شدن میتونند با ما در ارتباط باشید تا راهنمای بگیرید

کشت و صنعت چین چین با نماد بورسی (غچین) یکی دیگر از سهام گروه غذایی می باشد که با تعداد سهام بیش از ۲۰۰ میلیون برگ سهم یکی از شرکت های کوچکی است که در بورس فعالیت دارد با توجه به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب سهم در روز گذشته متوقف گردید و در روز جاری از ساعت ۱۰ معاملات در این سهم بازگشایی خواهد شد با محدودیت دامنه نوسان با توجه نمودار سهم شاهد شکسته شدن قیمت در چند روز گذشته که خط روند نزولی شکسته شد می باشیم و اکنون قیمت به این سطح پولبک نموده و به نظر می رسد که در روزهای آینده رشد خوبی را شاهد باشیم اکنون محدوده مناسبی برای ورود به این سهم از لحاظ ریسک به ریوارد وجود دارد و می‌توان با حد ضرر تثبیت قیمت زیر ۴۷۰۰ ورودی کم ریسک و ارزنده به این سهم داشت حد سودهای در نظر گرفته شده بر اساس سطوح حمایت و مقاومت به ترتیب مقاومت ۶۰۰۰ تومان و پس از آن مقاومت ۷ هزار تومان و در نهایت مقاومت ۸۰۰۰ تومان بر سر راه قیمت قرار دارند.

دانش سرمایه آرکا یک مرجعه رایگان آموزشی تخصصی در حوزه بازار های مالی و کسب کار می باشد

نماد بورسی(هرمز)بنظر می رسد الگوی پرچم در حال شکل گیری است ورود پس از شکست ضلع بالایی  و تثبیت روی آن با  هدف نزدیک محدوده 1800 و حد ضرر بازگشت قیمت درون الگو قابل بررسی می باشد . هدف دورتر نیز در صورت ادامه روند صعودی با عبور از سطح 2000 تومانی محدوده 2300 می باشد که فعلا مد نظر قرار نمی دهیم .  

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

فجر انرژی خلیج فارس با نماد (بفجر) با بیش از 6 میلیارد برگ سهم شرکتی بزرگ از گروه عرضه برق واقع در بازار دوم بورس است.

روز گذشته و با حجم معاملاتی نزدیک به میانگین ماهانه خریداران در حوالی خز روند صعودی مورد استقبال بازار واقع شد.

با حد ضرر شکست خط روند صعودی و تثبیت قیمت زیر آن ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 3200 ، 3600 ، 4400 و 5000 در دسترس قرار خواهند داشت.

 

 

 

دانش سرمایه آرکا یک مرجعه رایگان آموزشی تخصصی در حوزه بازار های مالی وکسب کار می باشد با معرفی ما به دوستان خود در رشد و شکوفاهی به ما کمک کنید

کشاورزی و دامپروری بینالود با نماد (زبینا) با 400 میلیون برگ سهم شرکیت کوچک از گروه زراعت واقع در بازار اول فرابورس است.

این سهم در نزدیکی باند حمایتی 6000 – 5000 قرار دارد.

 با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 5000 ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 7600 ، 9000 و 10000 در دسترس قرار خواهند داشت.

تا فراهم شدن شرایط مناسب ورود ، سهم در واچلیست قرار خواهد داشت.

 

 

 

شما میتوانید هم اکنون آخرین اخبار بازار سرمایه ، قیمت لحظه به لحظه ارز و طلا  و … ، و تمامی نکات کلیدی که در بازار سرمایه نیاز دارید از آرکا ببنید . با معرفی ما به دوستان خود در رشد و شکوفاهی به ما کمک کنید

پالایش نفت شیراز با نماد (شراز) با 1 میلیارد برگ سهم شرکتی متوسط از گروه پالایشی واقع در بازار دوم فرابورس است.

شراز روز گذشته و با ثبت حجم معاملاتی نزدیک به  3 برابر میانگین ماهانه در آستانه شکست باند مقاومتی 13000 – 11600 می باشد.

در صورت شکست صحیح و با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 11600 ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 15700 ، 18200 و 20000 در دسترس قرار خواهند داشت.

تا فراهم شدن شرایط مناسب ورود ، سهم در واچلیست قرار خواهد داشت.

 

 

دوستان و همراهان دانش سرمایه آرکا که در معاملات خود دچار مشکل شدن میتونند با ما در ارتباط باشید تا راهنمای بگیرید

بیمه معلم با نماد (ومعلم) با 4 میلیارد برگ سهم شرکتی بزرگ از گروه بیمه واقع در بازار دوم فرابورس است.

ومعلم پس از یک مدت نسبتا طولانی که در بازه قیمتی 800 – 600 رنج شده بود ، روزهای گذشته پرتقاضا ظاهر گرید و موفق به شکست صحیح و خروج از این محدوده شود.

با حد ضرر تثبیت قیمت زیر700 ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 1200 ، 1600 و 1800 در دسترس قرار خواهند داشت.

 

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

بیمه دی با نماد (ودی) با بیش از 2 میلیارد برگ سهم شرکتی بزرگ از گروه بیمه واقع در بازار اول فرابورس است.

ودی اکنون در نزدیکی مقاومت 3000 و در آستانه صدور سیگنال شکست صعودی (Bullish Breakout)   قرار دارد و روز گذشته نیز پرتقاضا ظاهر شد.

در صورت شکست صحیح این مقاومت، با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 3000 ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 4500 (هدف 100% پروجکشن فیبوناچی) ، 5200 (هدف شکست صعودی) و 6300 (هدف 161.8% پروجکشن فیبوناچی) در دسترس قرار خواهند داشت.

تا فراهم شدن شرایط مناسب ورود ، سهم در واچلیست قرار خواهد داشت.

 

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

معادن‌ بافق‌ با نماد (کبافق) با 1 میلیارد برگ سهم شرکتی متوسط از گروه کانه های فلزی وقع در بازار دوم بورس است.

روز گذشته و با قدرت خوب خریداران مواجه و ثبت حجم معاملاتی نزدیک به 2 برابر میانگین ماهانه پرتقاضا ظاهر شد تا در آستانه شکست و عبور از مقاومت 5000 و در آستانه صدور سیگنال شکست صعودی (Bullish Breakout) قرار گیرد.

در صورت شکست صحیح و با حد ضرر تثبیت قیمت زیر 5000 ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 15700 ، 7000 و 7500 در دسترس قرار خواهند داشت.

تا فراهم شدن شرایط مناسب ورود ، سهم در واچلیست قرار خواهد داشت.

 

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

بهمن دیزل با نماد (خدیزل) با 1 میلیارد برگ سهم شرکتی متوسط از گروه خودرویی واقع در بازار دوم فرابورس است.

خدیزل اکنون پس از یک مدت نسبتا طولانی که در بازه قیمتی 5500 – 4000 رنج شده بود ، روز گذشته پرتقاضا ظاهر گرید و با ثبت حجم معاملاتی نزدیک به  6 برابر میانگین ماهانه در آستانه شکست صحیح و خروج از این محدوده قرار دارد.

 در صورت شکست صحیح مقاومت مذکور، با حد ضرر تثبیت قیمت زیر همین سطح ورود به این سهم  (به دید کوتاه مدت) کم ریسک و ارزنده است و به ترتیب اهداف 8600 (هدف 100% پروجکشن فیبوناچی) و محدوده 11000 (هم پوشانی هدف 161.8% پروجشکن فیبوناچی و مقاومت روانی) در دسترس قرار خواهند داشت.

تا فراهم شدن شرایط مناسب ورود ، سهم در واچلیست قرار خواهد داشت

 

 

برای دیدن پکیج های آموزشی تحلیل تکنیکال کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *