آرکا

کتاب صوتی مردی به نام مادر نوشته‌ی مجید اوریادی زنجانی، ماجرای زنی به نام راضیه را روایت می‌کند که فرزندش صحبت نمی‌کند و همسرش نیز به این موضوع توجهی ندارد. درنهایت، راضیه تصمیم می‌گیرد فرزندش را نزد پزشک ببرد تا بفهمد ریشه‌ی مشکل از کجاست.

درباره‌ی کتاب صوتی مردی به نام مادر:

مجید اوریادی زنجانی ماجرای مادری جوان را به تصویر می‌کشد که راضیه نام دارد. اتفاقات کتاب صوتی مردی به نام مادر در منزل پدرشوهر وی رخ می‌دهد. پسر کوچک راضیه سروش صحبت نمی‌کند و همین مسئله منجر به شکل گیری اختلافات خانوادگی بسیاری می‌شود. راضیه نگران این موضوع است اما احمد یعنی پدر سروش اصلا این موضوع برایش اهمیتی ندارد و مرد بی‌خیالی است. بالاخره راضیه سروش را با خود نزد پزشک می‌برد تا حقیقت ماجرا را متوجه شود.

کتاب صوتی مردی به نام مادر مناسب چه کسانی است؟

مجید اوریادی زنجانی قلمی قوی و جذاب دارد و با توصیفات دقیقی که ارائه می‌دهد شما را حیرت‌زده می‌سازد؛ بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در میان داستان‌های ایرانی هستید کتاب صوتی مردی به نام مادر را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی مردی به نام مادر می‌شنویم:

توی آینه نگاه کرد رد چهار انگشت روی صورتش مانده بود. به چشمانش نگاه کرد. رمقی در آن‌ها نبود دریغ از حتی یک قطره اشک.

– نمی‌خوای شیر آب رو ببندی؟

به خودش آمد، لقبش به شدت می‌زد، صدای مادرشوهرش بود. چشم از خودش برنداشت دست برد و یک مشت آب آورد بالا و به صورتش پاشید. دوست نداشت دوباره آن صدا را بشنود. شیر را بست. صدای سروش نمی‌آمد. اگر بیشتر از این توی دستشویی می‌ماند حتما یک الم شنگه‌ای به پا می‌شد.

خیلی آرام از دستشویی بیرون آمد. سروش گوشه‌ی حال روی زمین خوابش برده بود. ماشینش هنوز توی دستش بود. وقتی داشت با احمد بلند بلند حرف می‌زد، چند بار نگاهش کرده بود. مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی به نام مادر
نویسندهمجید اوریادی زنجانی
گویندهمهدی رضایی، بهاره سرمدی، مریم کرمی، زهرا کامکار، علی فخاری، حسام عسگری
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *