کتاب صوتی آرکا

کتاب صوتی سیاه و صورتی نوشته‌ی نرگس حسینی نژاد درباره‌ی زنی است که ده سال بدون همسرش زندگی می‌کند و همه‌چیز را از نو برای خود می‌سازد. اکنون همسر او پس از سال‌ها بازگشته است و زن اصلاً از این اتفاق خوشحال نیست.

درباره‌ی کتاب صوتی سیاه و صورتی:

راوی این داستان زنی به نام صفورا است که همسرش ابرام خان پس از ده سال از حبس آزاد می‌شود و به صورت ناگهانی به سراغ صفورا می‌آید. این زن، همسر خود را می‌بیند و همین موضوع باعث می‌شود به یاد دوران تلخ گذشته بیفتد، روزگاری که به دلیل داشتن شوهری معتاد و خلافکار زندگی فقیرانه‌ای داشتند. شخصیت اصلی داستان سیاه و صورتی پس از این‌که همسرش به زندان می‌افتد تصمیم می‌گیرد همه‌چیز را با دستان خود بسازد و از طریق ترشی انداختن و سبزی پاک کردن به درآمد خوبی دست پیدا می‌کند. اکنون دیگر دوران فقر گذشته است و او زندگی خوبی دارد اما چه سود؟ ابرام خان بازگشته است و صفورا نمی‌داند چه باید بکند و حتی دوست ندارد با این مرد صحبتی داشته باشد.

کتاب صوتی سیاه و صورتی مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه دارید این کتاب گزینه‌ی مناسبی برای‌تان محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی سیاه و صورتی می‌شنویم:

حتماً آمده‌ای که بمانی، از ساک سیاهی که جلوی پایت گذاشته‌ای پیداست آمده‌ای که بمانی. لابد از بالای در پریدی توی حیاط. از روی علمک چفت در رفتی بالا و از در حفاظ پریدی. پس هنوز بلدی این کارها را!

ننه که آدرس ندارد، فکر این روزها را می‌کردم که آدرس ندادمش. چه فرقی می‌کند اصلاً؟ آمدی نشستی سر پله‌ها و داری با نگاهت به من می‌گویی: «خوش می‌گذره بهت از قرار.»

سرخسی‌های پیش پایت را ببین. چقدر این سرخسی‌ها را تر و خشک کردم تا شده‌اند این و سر رفته‌اند از لبه‌ی گلدان. کاش یادت بیاید چقدر بهم می‌گفتی: «تو خودت چقدر جون داری که می‌خوای به این علف‌ها جون بدی.»مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیاه و صورتی
نویسندهنرگس حسینی نژاد
گویندهبهاره سرمدی
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
 
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *