دانش سرمایه

 کتاب صوتی در انتهای کودکی

کتاب صوتی در انتهای کودکی نوشته‌ی مجید اوریادی زنجانی درباره‌ی کودک کاری‌ست که در وضعیت نابه‌سامانی قرار دارد. صاحب مغازه‌ای که این پسر بچه در آن کار می‌کند بسیار خشن است و او را کتک می‌زند.

کتاب صوتی در انتهای کودکی مناسب چه کسانی است؟

مجید اوریادی زنجانی قلمی قوی و جذاب دارد و با توصیفات دقیقی که ارائه می‌دهد شما را حیرت‌زده می‌سازد؛ بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در میان داستان‌های ایرانی هستید کتاب صوتی در انتهای کودکی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی در انتهای کودکی می‌شنویم:

صدای اوستایش بود، چوب به دست داشت برمی‌گشت پشت میزش قد کوتاهی داشت با موهای سیاهی که از یقه‌ی باز پیراهنش زده بود بیرون. نشست، چوب را گذاشت کنار گاوصندوق. چوب گردی بود در حدود یک متر.

تلفن زنگ زد، گوشی را برداشت.

– الو…بله، سلام از بنده است حاجی جان. خیلی چاکریم. الحمدالله. در خدمتم… امر… آره موجوده. هم جین دارم هم چرم. چه رنگ؟ از هر کدوم چند طاقه؟ به روی چشم حاجی جان. چه قابل داره! والله به خدا. قیمت همکار واستون میزنم. فاکتورش رو می‌فرستم خدمتتون. الساعه می‌فرستم. چاکرم، یاعلی، حداحافظ شما.

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در انتهای کودکی
نویسندهمجید اوریادی زنجانی
گویندهمهدی رضایی، آرمان رضایی، علی فخاری
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
 
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *