دانش سرمایه

 کتاب صوتی خودم

کتاب صوتی خودم نوشته‌ی بهناز بدرزاده، درباره‌ی مردی است که در خیابان با قاتلی حرفه‌ای روبرو می‌شود و باید هر چه زودتر راهی برای نجات جان خود پیدا کند. او در خیابان شروع به دویدن می‌کند و سوار تاکسی می‌شود و این‌گونه تعقیب و گریزی هیجان‌انگیز شکل می‌گیرد.

کتاب صوتی خودم مناسب چه کسانی است؟

بهناز بدرزاده قلم قدرتمندی دارد و با توصیفات دقیق و جذابی که ارائه می‌دهد شما را شگفت‌زده می‌سازد؛ بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در میان داستان‌های ایرانی هستید کتاب صوتی خودم را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی خودم می‌شنویم:

چراغ سبز بود، مرتب به من نزدیک می‌شد. دستی زیر کت مشکی‌اش بود، درست روی کمربندش. می‌دانستم که دستش را روی اسلحه‌اش گذاشته. عینک سیاهی به چشمش بود و توی چله‌ی تابستان کت و شلوار پوشیده بود، درست شبیه فیلم مردان سیاه‌پوش.

ماشین‌ها به سرعت در حال تردد بودند. اگر کمی آهسته‌تر راه می‌رفتم به من می‌رسید. دیده بودم که اسلحه‌اش صدا خفه‌کن دارد. توی این ترافیک و صدای بوق ماشین‌ها و همهمه‌ی مردم کسی حتی صدای تیراندازی‌اش را هم نمی‌شنید و مردم وقتی متوجه من می‌شدند که جنازه‌ام با مغز پخش شده روی آسفالت افتاده بود و او خیلی از من دور شده بود. تازه کسی که به او شک نمی‌کرد، یک قاتل حرفه‌ای و کاربلد بود و نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا پرونده‌ی باز کیفری نداشت.

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودم
نویسندهبهناز بدرزاده
گویندهمهدی رضایی، علی فخاری
ناشر صوتیماهنامه چوک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *