دانش سرمایه

 کتاب صوتی اولین پاسپورت من

کتاب صوتی اولین پاسپورت من اثر اورهان پاموک، درباره‌ پسری استانبولی است که پدرش او و برادرش را رها کرده و به پاریس رفته و آن‌ها در کنار مادربزرگشان زندگی می‌کنند. اما پس از مدتی تصمیم می‌گیرند پیش پدرشان بروند. آن‌ها برای گرفتن پاسپورت اقدام می‌کنند…

اورهان پاموک (Orhan Pamuk)، نویسنده و رمان‌نویس اهل کشور ترکیه و برنده جایزه نوبل ادبیات است. او نخستین ترک تباری است که این جایزه را دریافت کرده است. پاموک در کشور خود نویسنده‌ای بسیار نامدار است. آثار او پیش از دریافت جایزه نوبل ادبیات به 46 زبان و پس از آن به 56 زبان ترجمه شده است. آثار او عبارت‌اند از: نام من سرخ، جودت بیک و پسران، موزه معصومیت، با و بی‌تکلف: درس گفتارهای داستان‌نویسی.

در قسمتی از کتاب صوتی اولین پاسپورت من (My First Passport) می‌شنویم:

به این خاطر که عکاس به نظرم مضحک می‌آمد گویا در عکس اولین پاسپورتم شکل عجیبی به خودم گرفته‌ام. آن‌گونه که گذرنامه نشان می‌داد گویا موهای قهوه‌ای من از اول سال اولین‌بار و برای عکس گرفتن شانه شده بودند. بعد از آن گویا گذرنامه‌ام را خیلی سریع ورق زدم که متوجه اشتباه ثبت شدن رنگ چشم‌هایم نشدم. فقط وقتی بعد از سی‌ سال آن را باز کردم متوجه این خطا شدم. چیزی که من از آن درس گرفتم این بود که پاسپورت سندی نیست که به ما نشان بدهد چه کسی هستیم بلکه سندی است که نشان می‌دهد مردم چگونه در مورد ما فکر می‌کنند.

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اولین پاسپورت من
نویسندهاورهان پاموک
مترجممجتبی اسماعیل زاده
گویندهالهام غفارزاده
ناشر چاپیانتشارات تجربه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *