دانش سرمایه

 کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب اثر هانری پورا از مجموعه‌ی افسانه‌های هفتاد و دو ملت به روایت جذاب و دل‌نشین افسانه‌هایی درباره‌ی ماه و خورشید می‌پردازد. داستانی عاشقانه از ماه و آفتاب و اینکه چه شد که ماه و آفتاب از هم جدا شدند.

در قسمتی از کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب می‌شنویم:

آری یک وقت زد و یک اتفاق عجیبی افتاد، ماه که داشت آن بالا بالاهای آسمان برای خودش می‌رقصید، شروع کرد به چرخ زدن کرد و آنقدر جلو آمد و جلو آمد که آفتاب یهو دستش را دراز کرد و ماه را گرفت، کشید جلو و بغلش کرد.
بله… ماه را گرفت توی بغلش و چراغ را خاموش کرد.
البته این را هم گفته باشم که درباره‌ی این موضوع دو جور عقیده است، یکی اینکه زن‌ها می‌گویند: ماه از اینکه هی به آفتاب نزدیک و نزدیک و نزدیک‌تر شد هیچ منظور خاصی نداشت، اما عقیده‌ی مردها درست برعکس عقیده زن‌هاست.
مردها می‌گویند: ماه مخصوصا آن‌جور چرخید و جلو آمد برای اینکه خودش را به آفتاب نزدیک کند. عقیده دیگر هم این است که می‌گویند: آفتاب چراغ را خاموش نکرد بلکه ماه را جلوی صورت خودش نگه داشته بود این بود که هوا تاریک شد.
به هر حال ما کاری به این دو جور عقیده نداریم. همین‌قدر می‌دانیم که آفتاب ماه را بغل کرد و یهو برای اولین بار در دنیا همه جا تاریک شد…

نام کتابکتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب
نویسندههانری پورا
مترجماحمد شاملو
گویندهراضیه هاشمی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *