فارکس

نحوه کسب سود از معاملات فارکس هم چین روش و شگرد آسونی نداره. اما شما مثل معاملات بورس باید یه سری آموزش و یاد بگیرید که بتونید توی بازار فارکس، معاملات خودتونو انجام بدین. اون دسته ای که همیشه به دنبال سود بیشتر و ضرر کمتر هستن، خوب می دونن که باید از صفر تا صد خرید و فروش یاد بگیرن تا بعدش بتونن راحت ریسک و خطر بازار معامله فارکس و به جون بخرن. اینم بگم که وقتی نحوه کسب سود از معاملات فارکس رو یاد بگیرین همیشه فکر می کنین که باید به امید تغییر قیمت در آینده باشین و واسه همینه که همیشه فرصت توی این جور بازارا حرف اول رو میزنه. تمامی ارز ها توی معاملات فارکس با هم در ارتباط هستن و معامله‌ گرا با سود ضرر بازار معاملاتی باید کامل آشنا باشن و با ریسک پذیری مالی بالای خودشون وارد بازار معاملاتی فارکس بشن.

آموزش نحوه کسب سود از معاملات فارکس

بازار معاملاتی فارکس چیست؟

خب اگه بخواییم فارکس رو برای شما توضیح بدیم، به فارکس FX هم میگن که مخفف کلمه Foreign Exchange  هستش. به زبون خودمون بهش مبادله خارجی هم می تونیم بگیم. یکی از بروکر های فارکس که در واقع همون کارگزار خودمون هست به اسم اوپوفارکس توی بازار فلزات و انرژی همه اونو می شناسن. این بازار رو میشه تو گروه Spot Gold ، نقره ، پلاتینیوم و … جای داد. اما بازار خرید نفت از شرکت های دیگه مث خرید نفت Crude هم بازار معاملاتی داغی داره که بعد از یاد گرفتن نحوه کسب سود از معاملات فارکس می تونین از این بروکرا استفاده کنید. این نکته رو یادتون باشه که بازار فارکس یه جوریه که باید روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه هرچیزی که مربوط به جفت ارزتون میشه رو بهتره بررسی کنین و روش کار گذشته خودتون رو هم همیشه مدیریت کنین.

اندیکتاتور و استراتژی بازار معاملاتی فارکس

چطوری نحوه کار توی بازار معاملاتی فارکس رو یاد بگیریم؟

نحوه کسب سود از معاملات فارکس رو قدم به قدم باید یاد بگیرین. از صفر تا صد این بازار معاملاتی رو باید بلد باشین که بتونین راحت با ضرر کمتر سود بیشتری رو به دست بیارین به قول معروف آموزش فارکس اینجا حرف اول رو میزنه. دیگه الان اینترنت اونقدر واسه همه ساده شده که شما می تونین توی سایت های اینترنتی انواع آموزش و یاد بگیرن. البته اینم بگم که خودتون باید تشخیص بدین که فلان سایت تا چه حد معتبره و تا چه اندازه میشه روی آموزشش حساب کرد که به شما مجموعه آرکا رو هم پیشنهاد می کنیم. تحلیل بازار بین ‌المللی فارکس می تونه زندگی مالی شما رو راحت زیر و رو کنه. خب بعد از آشنایی با معاملات بازار فارکس بهتره  اولین فعالیت معاملاتی خودتونو به صورت آزمایشی تجربه کنین. اینجوری معامله کردن رو بدون خطر و ریسک خاصی می تونین انجام بدین. همه اون افرادی که از اولش از حساب معاملاتی آزمایشی کار خودشونو شروع کردن با خیال راحت تری تونستن وارد این بازار هیجان انگیز پرسود بشن.

آموزش تحلیل و کسب سود از معاملات فارکس

چطوری از دارایی بروکر استفاده کنیم؟

نحوه کسب سود از معاملات فارکس اینجوریه که مثلا شما 100 دلار توی حساب خودتون با کارگزاری که انتخاب کردین قرار می دین. همین 100 دلار میشه منبع اصلی و سرمایه شما توی خرید و فروش ارز که قراره ازش استفاده کنین. بعدش بروکر میتونه به شما اگه دارایی خاصی رو توی پلتفرمش داره واسه فروش و یا خرید پیشنهاد بده. خیالتون راحت باشه که بروکر همیشه دارایی خودشو داره و شماهم میتونین اگه پول تو حسابتون باشه معامله کنین. اینم بگم که شما از دوشنبه تا جمعه هر هفته و حتی شبانه روزی می تونین معامله خودتونو واسه خرید و فروش هر نوع ارزی انجام بدین.توی بازار معاملاتی فارکس همیشه نقدینگی تا دلتون بخواد بالاست. واسه همینه که شما هر وقت دلتون بخواد این اختیار رو دارین همون ارزی که خریدین و یا می خوایین بفروشین و واسه خرید و فروش بدون هیچ انتظاری انتخاب کنید. واسه همینه که فارکس نسبت به بازارهای معاملاتی دیگه اینجوری سر زبونا افتاده.

بهترین ساعات کاری بازار معاملاتی فارکس

اصطلاحات رایج و کاربردی بازار معاملاتی فارکس

هر بازاری یه سری اصطلاحاتی داره که توی بازار معاملاتی فارکس هم شما باید با این اصطلاحات آشنا بشین. لانگ و شورت دو تا اصطلاح خیلی پرکاربرده که شما باید بدونین به چه معناست. لانگ یعنی خرید و شورت هم به معنای فروش ارزش هست. اما فلت یا مربع که تقریبا این دوتا رو هم کم و بیش  می شنوین وقتی موقعیت شما توی بازار فارکس بسته باشه به این موقعیت فلت و یا مربع می گن. اما BID بهترین  قیمت واسه فروش ارزش هست وقتی که با نحوه کسب سود از معاملات فارکس آشنا شده باشین. ASK هم یه قیمت عالی واسه خرید ارز محسوب میشه که بهش افر هم میگن. حالا این وسط تفاوتی قیمت ASK و BID رو اسپرد میگن که همه این اصطلاحات رو الان که با نحوه کسب سود از معاملات فارکس آشنا شدین باید خوب یاد بگیرین. این نکته رو باید برای آشنایی با نحوه کسب سود از معاملات فارکس همشه توی ذهنتون نگه دارین که وقتی نرخ برابر یه جفت ارز روال رو به بالا پیدا می کنه ارزش ارز پایه در مقایسه با ارز مقابلش بیشتر میشه.

اسپرد BID و ASK در بازار معاملاتی فارکس

سرمایه گذاری طولانی مدت و میان مدت سهام و دارایی در بازار معاملاتی فارکس

نحوه کسب سود از معاملات فارکس اینجوریه که وقتی قصد سرمایه گذاری توی یکی از دارایی های سهام CFD یعنی بورس امریکا، اروپا و بقیه سشن های معاملاتی رو داشته باشیدن، این اختیار رو دارین که توی بازار انرژی مثل نفت و یا فلزات (طلا ، نقره ، پلاتین و سایر فلزات) که شاخص جهانی هستند درآمد بلند مدت و یا حتی میان مدت خوبی رو در نظر بگیرین. نحوه کسب سود از معاملات فارکس رو به این طریق درآمد از طریق سرمایه گذاری طولانی مدت سهام و دارایی میگن. زمانی که فاندامنتال و تکنیکال انواع شرکت ها رو بررسی می کنین می تونین یه سهام ارزشمند رو پیدا کنین. نحوه کسب سود از معاملات فارکس اینجوریه که یکجا می تونین چند ارز رو البته در قیمت های پایین و یا شاید پایین تر واسه خرید انتخاب کنید. البته خب اگه با بازار انرژی آشنایی ندارین نحوه کسب سود از معاملات فارکس رو با سرمایه گذاری در نفت و انرژی توی بازه های زمانی معیین برای به دست آوردن  سود بیشتر می تونین در نظر بگیرین.

فارکس

خرید جفت ارز برای سرمایه گذاری میان مدت

اگه چیزی در مورد جفت ارزهای ماژور مثل EUR/USD ، CAD/JPY و یا USD/JPY رو در بازار معاملاتی فارکس شنیده باشین، کسب سود از معاملات فارکس هم با این جفت ارزها میتونه سود خوبی داشته باشن. واسه این سود خوبی دارن که افراد تازه وارد خیلی ساده و راحت میتونن فعالیت خودشونو توی بازار فارکس که اتفاقا جفت ارزهای زیادی داره رو شروع کنن. این نکته رو یادتون باشه که مثلا ارزهایی مثل دلار کانادا، دلار استرالیا و دلار امریکا از جمله ارزهایی هستن که با هم دیگه همبستگی دارن. اما برعکسش ارزهایی مثل یورو، ین ژاپن، فرانک سوئیس و… اونقدری که فک می کنین با هم دیگه همبستگی ندارن. برای یادگیری نحوه کسب سود از معاملات فارکس سعی کنین به این مسائلم بی توجه نباشین که بتونین همیشه از هر ارزی سود خوبی رو به دست بیارین.

فارکس

اهمیت آموزش از صفر تا صد بازار معاملاتی فارکس

افراد تازه کار بهتره همون اول کار به سراغ سرمایه گذاری های بلند مدت اشتیاق خودشونو نشون ندن. واسه این گروه که هنوز با سرد و گرم و نحوه کسب سود از معاملات فارکس آشنایی کامل ندارن پیشنهاد می کنیم که از مجموعه دانش سرمایه آرکا برای یه آموزش صفر تا صدی استفاده کنن. زمانی که شما ندونسته و نشناخته وارد یه کاری میشین خب طبیعیه که باید ضرر کنین و واسه همین باید از همون اول ماجرا خوب همه چی و جوانب کار و یاد بگیرین و با دانش اصلی اون بازار آشنایی کامل پیدا کنین. بازار معاملاتی فارکس یه بازار فوق العاده پیچیده و سنگینه که شما حداقلش 1تا 2 سال رو فقط باید از پایه آموزش ببینین و تازه بعد از 2 سال به دنبال آموزش های پیشرفته تر هم باشین. اینجوری بگم که شما تا زمانی که توی این بازار فعالیت می کنین باید همیشه در حال آموزش دیدن باشین. این نکته رو بهتون بگم که فقط با اطلاع از تکنیکال و فاندامنتال شما نمی تونین کسب سود از معاملات فارکس رو خیلی خوب و بالا در نظر بگیرین. حتی شاید بعضی اوقات باعث ضررتونم بشه.

آموزش صفر تا صد فارکس

پلتفرم کپی تریدینگ فارکس مناسب برای افراد تازه کار

کپی تریدینگ (سوشال تریدینگ ) یه پلتفرمه قدرتمنده که لازم نیست شما ساعات طولانی رو پشت کامپیوتر بشینید. شما وقتی از این پلتفرم استفاده میکنین می تونین به عنوان یه فرد مبتدی از فردی که معاملگر ماهر و حاذقی هست الگو بگیرین و یا به قول معروف برین تو کار کپی ازش. این جور یکه هرچی میخره و یا هر چی می فروشه رو شما هم عین همونو خرید و فروش می کنین. دیگه فکر کنم تا الان متوجه شدین چرا اسم این پلتفرم و گذاشتن کپی تریدینگ. نحوه کسب سود از معاملات فارکس از طریق این پلتفرم میتونه سود خوبی و با ضرر کمتری واسه افراد تازه وارد به نمایش بزاره. Fiboda یکی از قسمت های این پلتفرمه که به شما کمک می کنه که سابقه معامله گرای مهم و برتر رو بررسی کنین و یک سری استراتژی وسیاست های خاص معاملاتی این افراد استفاده کنید.

فارکس

آموزش فارکس به افراد تازه کار که قصد سرمایه گذاری و کار در این بازار معاملاتی رو دارن کمک می کنه که با قدرت ریسک پذیری بیشتری بتونن وارد دنیای پیچیده تحلیل ارز و خرید و فروش اون بشن. نحوه کسب سود از معاملات فارکس واسه اون دسته از معامله گرایی که از اول آموزش صفر تا صد و تونستن به خوبی پشت سر بزارن روال سخت و پیچیده ای نداره. اما اگه بدون آموزش قصد ورود به این بازار رو دارین، حقیقتا فقط باید به ضرر بیشتر و سود کمتر فکر کنین. برای یادگیری مهارت های معاملاتی بیشتر، با قسمت های بعدی دوره آموزشی فارکس در مجموعه دانش سرمایه آرکا همراه باشین!مطالعه بیشتر نحوه کسب سود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *