به آزمایشات خاصی که طبق استاندارد های مشخصی بر روی دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود، تا دوام و نشتی آنها سنجیده شود را گویند که در این مقاله قصد داریم تست هیدرواستاتیک کپسول آتش نشانی را شرح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

تست هیدرواستاتیک کپسول آتش نشانی

زمانی که طول عمر سیلندر های آتش نشانی زیاد باشد باید تست هیدرواستاتیک کپسول آتش نشانی بر روی آنها اقدام شود. زمانی که تست آن مثبت باشد برای مدت 5 سال اعتبار خواهد داشت و در غیر اینصورت سیلندر اسقاط خواهد شد. دو تا از مجموعه هایی که این تست را به خوبی انجام می دهند شرکت اطفا یار و مجموعه hse فارس تهران نام دارند.

هزینه تست هیدرواستاتیک کپسول آتش نشانی چقدر است ؟

هرساله با توجه به تورم هزینه تست هم افزایش پیدا می کند و برای دریافت مشاوره و قیمت بروز با شماره های زیر میتوانید ارتباط بگیرید.

شرکت اطفا یار : 09120971295

شرکت hse فارس تهران : 09374779303

استاندارد های تست کپسول های درزدار به شماره 18753 می باشد و سیلندر های بدون درز 6792 است که کپسول های پودر و گاز و آب و گاز در دسته درزدار و کپسول های co2 در دسته بدون درز قرار میگیرند.

مدت زمان تست هیدرواستاتیک چقدر است ؟

برای کپسول های آتش نشانی که از زمان تولید شان 5 سال گذشته باشد باید برای آزمون تست به مراکز مجاز داده شود. این مراکز باید توجه داشته باشند که طبق استاندارد آزمون انجام شود و مدت زمان تست برای هر سیلندر 3 تا 5 سال می باشد.

شارژ کپسول آتش نشانی بعد از تست هیدرواستاتیک

آزمون تست هیدرواستاتیک تازه شروع کار است، پس از این تست باید کپسول شارژ مجدد بر روی آن انجام گیرد. هر چقدر که این آزمون درست انجام شده باشد ولی شارژ کپسول خودتون را به مراکز نا معتبر و بدون مجوز بسپارید تضمینی برای ایمنی نخواهید داشت.

تست هیدرواستاتیک و شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ سیلندر های آتش نشانی یک امر تخصصی و مهم است که توسط افراد متخصص و کار آزموده صورت می پذیرد. استفاده از مواد اولیه استاندارد و درجه یک، تضمین عملکرد مناسب در مواجهه با حریق است. دو مجموعه نامبرده شده در بالا علاوه بر انجام تست هیدرواستاتیک، شارژ انواع کپسول آتشنشانی را هم انجام می دهند.

همکاری با مجموعه های بزرگ دولتی و خصوصی در رزومه هر دو شرکت دیده می شود و از نظرات مثبت در سایت شان میتوان نتیجه گرفت که برای شارژ هم بهترین گزینه هستند. شرکت اطفا یار با ارائه فاکتور رسمی و بیمه نامه و … و شرکت hse فارس تهران با کادر مجرب و استفاده از مواد اولیه درجه یک و استاندارد و … خیال راحتی به مشتریان خود داده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *