روز گذشته همان طور که انتظار داشتیم بازار شروع خوبی داشت اما با گذشت زمان فشار عرضه ها بالا رفت و بازار را وادار به کمی عقب نشینی کرد .
در حاشیه بازار دفاع تمام قد وزیر اقتصاد از بازار سرمایه را داشتیم که این موضوع  می‌تواند چشم‌انداز مثبتی را به بازار وارد کند . 
در سوی دیگر آغاز بازارهای جهانی و روند شروع آن را داریم که شروع بهتری داشت و  می‌تواند در بازار موثر باشد . 
به زودی هم گزارش های ماهانه شرکت ها راهی کدال می شود و می تواند روی دست به دست شدن نماد ها تاثیر زیادی داشته باشد .  
بازار از نظر تکنیکالی روی مقاومت مهمی قرار گرفته و خیلی ها انتظار اصلاح بازار و حرکت مجدد آن را دارد . به نظر باید به بازار یک فرصت استراحت را بدهند تا کمی حساب و کتاب کند و پورتفوی خود را مرتب کند و کد به کد شدن نماد ها به طور کامل انجام شود . البته پول خوبی در بازار است و با بازار گردانی های خوبی که می شود انتظار ریزش بالایی را فعلا نداریم .
در کل وضعیت بازار امروز با توجه به قیمت های پایانی و قیمتهای آخرین معامله یک ساعت پایانی دیروز کار سختی داشته و پر عرضه دنبال خواهد شد .  باید دید چه خبرهایی می‌تواند به بازار کمک کند و تحولات دلار نیما و شرایط خاص دلار بازار آزاد و همچنین خبر ها و واکنش های مختلف سیاسی و مجلس نیز در این حوزه موثر است .

بنظر می رسد در قالب موج 3 بتواند تا محدوده 3200 که مقاومت مهمی محسوب می شود رشد نماید ، سایر سطوح مقاومتی در تصویر مشخص شده است . 

 

با خزوج قیمت از محدوده تراکم ( الگوی پرچم) قیمت می تواند تا محدوده 2000 رشد نماید هدف بعدی در ضورت ادامه روند محدوده 2500 می باشد   . حد ضرر بازگشت قیمت درون الگو وسطوح مقاومتی نیز در تصویر مشخص شده است.

یا شکست خط مورب نزولی شرایط برای رشد تا محدوده 17000 تومانی مهیا شده است ، منفی های سهم در محدوده با  ریسک ارزنده فرصت خرید می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *